logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > EuroZachęty
11.03.2009
Tematy: Wydarzenia

EuroZachęty



EuroLOGO, EuroFILM, EuroPOCZTÓWKA – to kategorie konkursu „Obywatele Europy Głosują”, mającego zmobilizować obywateli do udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego w czerwcu br.

Konkurs jest realizowany w ramach projektu „Wybierz Europę!” („Vote for Europe”?), realizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Celem projektu jest zwiększenie aktywnego udziału obywateli w wyborach do Parlamentu Europejskiego

Zadania poszczególnych kategorii to:
– EuroLOGO – przygotowanie logo projektu wraz z dołączonym do niego hasłem.
– EuroFILM – wykonanie w dowolnej technice filmu trwającego od 15 sekund do 1 minuty.
– EuroPOCZTÓWKA – przygotowanie ulotki w formie pocztówki.

Udział w konkursie mogą wziąć osoby zamieszkujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Celem każdej pracy powinno być zachęcenie jej odbiorców do udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Termin nadsyłania prac mija 31 marca 2009 roku. Regulaminy konkursu w poszczególnych kategoriach dostepny jest na stronie www.eurowybory2009.info.

Zwycięskie prace zostaną zamieszczone na stronie internetowej projektu, będą także wykorzystane przy realizacji kampanii promującej udział w wyborach do PE.

„Wybierz Europę!” – to ogólnopolski projekt realizowany na zlecenie Komisji Europejskiej przez Towarzystwo AMICUS, we współpracy z partnerami z całej Polski: Europejskim Domem Spotkań – Fundacja Nowy Staw, Stowarzyszeniem Instytut Zachodni, Fundacją na rzecz Inicjatyw Społecznych i Gospodarczych „PROGREDI”, Fundacją Together Polska oraz Fundacją na Rzecz Wspierania Edukacji i Rozwoju Samorządności Wśród Młodzieży „VIRIBUS UNITIS. Prowadzona w ramach projektu kampania informacyjno-promocyjna zakłada podniesienie w społeczeństwie wiedzy i świadomości na temat problematyki europejskiej.
M. Czerepak








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek