logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  14.09.2016

Europejski Tydzień Sportu z Nestle



Program NestléHealthy Kids jest partnerem Europejskiego Tygodnia Sportu, zainicjowanego przez Komisję Europejską w ramach projektu Active Learning dla Dzieci w Szkołach (ALCIS) w 10 krajach europejskich, w tym Polsce. W ramach programu zorganizowane zostaną zajęcia grupowe w klubach fitness, a nauczyciele przeprowadzą specjalne lekcje o tym jak ważny jest sport i prawidłowe odżywanie dla rozwoju człowieka. W sumie w Polsce w projekcie weźmie udział 2000 dzieci, 20 szkół i 14 klubów fitness. Projekt współorganizuje także EuroActive, reprezentowana w Polsce przez Polski Związek Pracodawców Fitness.

Celem Europejskiego Tygodnia Sportu jest zwrócenie uwagi dzieci, ich rodziców i wychowawców jak ważne jest prowadzenie odpowiedniego trybu życia. Inicjatorzy chcą przypomnieć, że prawidłowe odżywianie i regularna aktywność fizyczna są ważne dla zdrowia, dobrego samopoczucia i lepszych wyników w szkole. Według danych Instytutu Żywności i Żywienia na rok 2016 już ponad 20% polskich dzieci i nastolatków zmaga się z nadwagą lub otyłością. Zaledwie 11% regularnie uprawia sport. 

Do programu przyłączyły się kluby fitness w całej Polsce, które zapraszają uczniów na bezpłatne korzystanie z ich infrastruktury. W klubach odbywać się będą sesje ćwiczeń grupowych, w czasie których dzieci będą się bawić i jednocześnie aktywnie spędzać czas. Nestlé zorganizuje również zajęcia dla swoich pracowników i ich dzieci w siłowniach zlokalizowanych w okolicy warszawskiego biura firmy.

W ramach specjalnych lekcji z nauczycielami wykorzystane zostaną materiały dla szkół przygotowane dla programu ALCIS. Składają się one z dwóch części. Pierwsza to przewodnik dla nauczycieli, których zadaniem jest przeprowadzenie lekcji edukacyjnych na temat zdrowego trybu życia. Mają oni pomóc uczniom w zdobyciu wiedzy na temat różnych rodzajów aktywności fizycznej, ich oddziaływania na stan fizyczny i psychiczny oraz zidentyfikowaniu tych aktywności, które sprawiają im przyjemność. Druga część materiały dla uczniów. Dzieci zachęcane będą do wypełniania „Mojego Planu Aktywności Fizycznej”, który pomoże im w rozsądnym zaplanowaniu i kontrolowaniu swojej aktywności fizycznej.

W celu realizacji inicjatywy w Polsce Nestlé przekazało dla programu także materiały edukacyjne przygotowane w ramach Ogólnopolskiego Programu Edukacyjnego „Trzymaj Formę!”, prowadzonego przez Polską Federację Producentów Żywności oraz Główny Inspektorat Sanitarny.

Projekt rozpoczął się 13 września. Zajęcia praktyczne zakończą się 30 września, a lekcje edukacyjne mają trwać przez 6 tygodni. 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek