Firma Patagonia, producent odzieży i obuwia do sportów na świeżym powietrzu, podała, że w jej najnowszej kolekcji odzież puchową wyprodukowano wyłącznie z użyciem puchu spełniającego standardy TDS (Traceable Down Standard – puch, którego pochodzenie jest znane). Oznacza to, że nie był on pozyskiwany z żywych gęsi, jedynie z tych, które zostały już wcześniej zabite na mięso, a na farmach, z których pochodziły, nie stosowało się metod karmienia siłą. Podczas procesu czyszczenia puchu jest on oddzielony tak, by do kurtek firmy trafiał wyłącznie ten spełniający standardy.
Firma zleciła wyprodukowanie animacji promocyjnej, która została wyświetlona na YouTube od 29 października prawie milion razy.
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku