Firma Patagonia, producent odzieży i obuwia do sportów na świeżym powietrzu, podała, że w jej najnowszej kolekcji odzież puchową wyprodukowano wyłącznie z użyciem puchu spełniającego standardy TDS (Traceable Down Standard – puch, którego pochodzenie jest znane). Oznacza to, że nie był on pozyskiwany z żywych gęsi, jedynie z tych, które zostały już wcześniej zabite na mięso, a na farmach, z których pochodziły, nie stosowało się metod karmienia siłą. Podczas procesu czyszczenia puchu jest on oddzielony tak, by do kurtek firmy trafiał wyłącznie ten spełniający standardy.
Firma zleciła wyprodukowanie animacji promocyjnej, która została wyświetlona na YouTube od 29 października prawie milion razy.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów