logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  13.11.2009

Estée Lauder zaróżowiło Syrenkę



Tegoroczna edycja kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi firmy Estée Lauder Companies przebiegała pod hasłem „World Pink. World Without Breast Cancer.™ / Wear a Pink Ribbon. Make a Difference” (Różowy Świat. Świat Bez Raka Piersi / Przypnij Różową Kokardkę. Zmień Świat na Lepszy). Brało w niej udział 70 krajów.

Kampania została zapoczątkowana w 1992 r. Wówczas Evelyn H. Lauder, pierwsza wiceprezes Estée Lauder Companies, wspólnie z Alexandr Penney, ówczesną redaktor naczelną magazynu SELF, wymyśliły logo z różową wstążką, symbol troski o piersi w walce z rakiem. Od tego czasu firma zebrała miliony dolarów na Fundację na Rzecz Badań nad Rakiem Piersi, zajmującą się finansowaniem badań klinicznych i naukowych oraz szukaniem leku na raka. Każdego roku w październiku marki należące do Estée Lauder Companies oferują specjalne produkty, z których dochód wspiera działalność fundacji. Przynajmniej 85 centów z każdego dolara przekazane Fundacji trafia bezpośrednio na programy badawcze i profilaktyki raka.

Tegoroczna kampania powstała z inicjatywy Marisy Acocella Marchetto, rysowniczki i autorki komiksowego pamiętnika pt. „CANCER VIXEN” opisującego jej historię walki i zwycięstwa nad rakiem piersi.

W październiku br. po raz dziesiąty odbyła się akcja Global Landmark Illumination Initiative – ponad 200 słynnych budynków i miejsc zostało oświetlonych na różowo – jako symbol solidarności w walce z nowotworem piersi. Wśród nich znalazła się także warszawska Syrenka na Rynku Starego Miasta. W ciągu 10 lat wśród tych miejsc znalazły się: Arena we Włoszech, Congreso de la Nación w Argentynie, Pałac Belvedere w Austrii, Brama Brandenburska w Niemczech, Chain Bridge na Węgrzech, Chords Bridge w Izraelu, Concert Hall w Amsterdamie, Empire State Building w Nowym Jorku, Krzywa Wieża w Pizie, Międzynarodowy Port Lotniczy w Los Angeles, Wodospad Niagara w Kanadzie, Millennium Monument w Chinach, Opera w Sydney, Pałac Taj Mahal i Tower Hotel w Bombaju, Taipei 101 w Tajwanie, Tokyo Tower w Japonii oraz Tower of London w Wielkiej Brytanii.
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek