Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi firmy Estée Lauder Companies obchodzi dwudziestolecie. Podczas gali podsumowano dotychczasowe działania w ramach kampanii oraz wspominano jej założycielkę Evelyn H. Lauder, która zmarła w listopadzie ubiegłego roku.
W tym roku Pałac Kultury i Nauki oświetlono na różowo na znak poparcia kampanii. Elementem gali była także premiera drugiej edycji płyty „PiN in PINK – Radio PiN i Maciej Ulewicz prezentują…”, wydanej wspólnie z Radiem PiN i Universal Music Polska. Na płycie znalazło się 20 utworów z okazji 20-lecia kampanii. Na zakończenie jubileuszu odbył się koncert zespołu Me Myself and I.
Na świecie w ramach kampanii rozdanych zostało ponad 110 milionów różowych wstążek (symbol zdrowych piersi stworzony przez Evelyn Lauder oraz Alexandrę Penney) i kilka milionów broszur informacyjnych. W Polsce po raz czwarty w perfumeriach Douglas, Marionnaud i Sephora dostępne będą limitowane edycje produktów marek Estēe Lauder, Clinique, Bobbi Brown, La Mer i DKNY, z których dochód zostanie przekazany na badania nad lekiem na raka piersi prowadzone przez Ośrodek Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Ponadto od 1 października w sieciowych perfumeriach, salonach Empik i oddziałach banku Citi Handlowy na terenie całego kraju rozdawane będą różowe wstążeczki. Również w październiku pracownicy obsługi naziemnej i personel pokładowy PLL LOT będą mieć przypięte takie oznaczenia podczas rejsów.
Do grona partnerów wizerunkowych Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi dołączyli: Polskie Linie Lotnicze LOT, Bank Citi Handlowy, Atrium European Real Estate Limited i Grupa Medicover. Partnerem iluminacji po raz drugi została firma Philips.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany