Polski startup oferujący rozwiązania z zakresu płatności online, firma Espago, wystartowała z kolejną akcją promującą swój produkt – tak jak w przypadku poprzedniej, wszystkie dochody generowane przez akcję trafiają na konto organizacji dobroczynnej.
Akcja prowadzona jest pod nazwą „Wirtualny Warzywniak”. Oferowane warzywa są cegiełkami za pomoc potrzebującym dzieciom, podopiecznym AKADEMII PRZYSZŁOŚCI – projektu pomocy edukacyjnej, prowadzonego przez Stowarzyszenie WIOSNA. Organizator nie wyklucza jednak zastąpienia ich w przyszłości prawdziwymi produktami – jeśli nie w ramach własnej działalności, to w formie wsparcia wejścia na rynek pierwszego wirtualnego warzywniaka. Celem inicjatywy jest także promocja zdrowego odżywiania.
Wirtualny warzywniak ma służyć przede wszystkim przetestowaniu nowego produktu z kategorii płatności online – Przelewów Espago. Dostępny jest na stronie warzywko.espago.com.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów