Polski startup oferujący rozwiązania z zakresu płatności online, firma Espago, wystartowała z kolejną akcją promującą swój produkt – tak jak w przypadku poprzedniej, wszystkie dochody generowane przez akcję trafiają na konto organizacji dobroczynnej.
Akcja prowadzona jest pod nazwą „Wirtualny Warzywniak”. Oferowane warzywa są cegiełkami za pomoc potrzebującym dzieciom, podopiecznym AKADEMII PRZYSZŁOŚCI – projektu pomocy edukacyjnej, prowadzonego przez Stowarzyszenie WIOSNA. Organizator nie wyklucza jednak zastąpienia ich w przyszłości prawdziwymi produktami – jeśli nie w ramach własnej działalności, to w formie wsparcia wejścia na rynek pierwszego wirtualnego warzywniaka. Celem inicjatywy jest także promocja zdrowego odżywiania.
Wirtualny warzywniak ma służyć przede wszystkim przetestowaniu nowego produktu z kategorii płatności online – Przelewów Espago. Dostępny jest na stronie warzywko.espago.com.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”