logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > eRecruiter na rzecz przyjaznej rekrutacji
19.06.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

eRecruiter na rzecz przyjaznej rekrutacji



Koalicja na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji, której inicjatorem jest marka eRecruiter, została powołana na rzecz promocji dobrych praktyk w rekrutacji. 

Wielu kandydatów nie otrzymuje nawet odpowiedzi czy ich aplikacja została rozpatrzona, co potęguje stres i rozczarowanie związane z szukaniem pracy. Często wynika to z prozaicznych powodów: natłoku pracy rekruterów czy niewystarczających narzędzi ułatwiających taką komunikację, ale czasem również z braku nawyku odpowiadania kandydatom – wyjaśniają organizatorzy.

Temat dobrych praktyk w rekrutacji został również podjęty przez obecnego Ministra Pracy i Polityki Społecznej, który apelował do pracodawców, aby dawali informacje zwrotne kandydatom. Jak wynika z badań amerykańskiej firmy StartWire, aż 77% ankietowanych, którzy nie otrzymali odpowiedzi na swoją aplikację zmieniło opinię o firmie na negatywną, a 58% przyznało, że raczej nie kupi produktu czy usługi firmy, która nie zareagowała na ich zgłoszenie.

Celem Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji jest promowanie dobrych praktyk w rekrutacji i tworzenie standardów w tym zakresie, biorąc pod uwagę dbałość o relację z kandydatami i ich wrażenia z procesu rekrutacji. Przystąpienie do Koalicji oznacza też deklarację przestrzegania zasad, które zostały opisane
w Kodeksie Dobrych Praktyk w Rekrutacji, dostępnym na stronie www.przyjaznarekrutacja.pl.

By przystąpić do Koalicji, firma powinna wypełnić deklarację on-line znajdującą się na tej stronie, na której można również znaleźć poradnik, czyli kilka wskazówek co i jak można poprawić w procesie rekrutacji, by firma była bardziej przyjazna dla kandydatów.

eRecruiter to internetowa aplikacja do zarządzania procesami rekrutacji i bazą kandydatów.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek