Producent marek Energizer i Wilkinson rozpoczął wspieranie programu „Pajacyk” Polskiej Akcji Humanitarnej. Firma przekazała darowiznę w wysokości 40 tys. zł na dożywianie dzieci. „Pajacyk” w roku szkolnym 2012/2013 dożywianiem obejmie 1138 dzieci w 69 placówkach w 14 województwach.
Środki ze wspólnej akcji PAH i marek Energizer oraz Wilkinson będą przekazywane polskim szkołom, jako wsparcie szerszych działań Pajacyka, polegających na dożywianiu dzieci nie tylko w Polsce, ale też w Somalii i Sudanie Południowym.
Pod marką Energizer produkowane są baterie, akumulatory, ładowarki oraz latarki, pod marką Wilkinson zaś maszynki do golenia. Wspólne hasło programów CSR-owych obu marek brzmi „that’s positive energy” (to jest pozytywna energia).
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach