GP Battery (Poland) wspólnie z siecią Media Markt prowadzi akcję charytatywną pod hasłem „Daj sercu energię GP”, której celem jest wsparcie dziecięcych oddziałów kardiologicznych.
Każda sprzedana w sieci Media Markt ładowarka to 2 baterie dla szpitala, sprzedany blister baterii lub akumulatorów to 1 bateria. Każda bateria przekazana szpitalom zwiększa ilość zdiagnozowanych serc u małych dzieci.
Akcja „Daj sercu energię GP” będzie trwała do końca 2008 roku. Każdy kto w tym okresie zakupi produkty GP Batteries w sieci Media Markt przyczyni się do zwiększenia ilości przekazanych na rzecz dziecięcych oddziałów kardiologicznych baterii. Przekazane szpitalom baterie zostaną wykorzystane do zasilania urządzeń medycznych, m.in. aparatury holterowskiej.
Wsparcie otrzymają szpitale z małych i dużych miejscowości, w których znajdują się markety Media Markt. W akcji przewidziano również jedno, ogólnopolskie przekazanie baterii szpitalowi, który zostanie wskazany przez sieć marketów Media Markt. Pierwsze, oficjalne, przekazanie baterii zaplanowane jest na sierpień.
W ramach prowadzonych działań przygotowano atrakcyjne promocje w punktach sprzedaży, których celem jest poinformowanie konsumentów o prowadzonej akcji oraz zachęcenie ich do wzięcia w niej udziału. Promocje z hostessami odbywają się pod hasłem: „Na jej widok serce zabije Ci mocniej”. W sklepach Media Markt w kolejne weekendy pojawią się hostessy w strojach nawiązujących do stroju personelu medycznego.
Kampania promocyjna znajduje się na plakatach, woblerach, naklejkach, ulotkach konsumenckich, itp. Na potrzeby kampanii przygotowano również specjalny serwis internetowy – www.dajsercuenergie.pl, gdzie konsumenci znajdą najważniejsze informacje o prowadzonych działaniach, miejscach kolejnych promocji z hostessami, a także informacje kiedy planowane są kolejne przekazania baterii do szpitali.
Za koncepcję i strategię akcji odpowiedzialna jest krakowska agencja – CAPPUCINO Public Relations.
Komentarz redakcji Powstrzymamy się od komentarza.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy