A co jeśli bank naprawę potrafi dawać ludziom energię – głosiło hasło, które wywodzący się z RPA NEDBank umieścił w 2007 roku na billboardzie. Agencja NET#WORK BBDO postanowiła tym razem nie ograniczać się do półsłówek i metafor – na nośniku zainstalowała panele słoneczne, a te podłączyła do linii zasilającej kuchnię w pobliskiej szkole. Billboard został słusznie nagrodzony Grand Prix w kategorii Outdoor na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes. Źródło ilustracji: osocio.org
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne
-
27.02.2024
Muzeum Ginącej Mobilności