4 / 9
A co jeśli bank naprawę potrafi dawać ludziom energię – głosiło hasło, które wywodzący się z RPA NEDBank umieścił w 2007 roku na billboardzie. Agencja NET#WORK BBDO postanowiła tym razem nie ograniczać się do półsłówek i metafor – na nośniku zainstalowała panele słoneczne, a te podłączyła do linii zasilającej kuchnię w pobliskiej szkole. Billboard został słusznie nagrodzony Grand Prix w kategorii Outdoor na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes. Źródło ilustracji: osocio.org
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz