logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Energa wybiera najpiękniejsze iluminacje
09.12.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Energa wybiera najpiękniejsze iluminacje



Grupa Energa rozpoczyna szóstą edycję programu „Świeć się z Energą”, czyli konkursu na najpiękniejsze iluminacje świąteczne w Polsce. 

Program składa się z trzech konkursów: ogólnopolskiego plebiscytu miast, konkursu na najlepiej udekorowaną galerię oraz konkursu fotograficznego dla osób indywidualnych. Zwycięskie miasto wybierane jest w głosowaniu przez internautów. Na podstawie zdjęć udostępnionych w prasie i Internecie, w dwóch etapach rywalizacji wyłaniane będą najpiękniejsze miasta w poszczególnych województwach, a następnie w całej Polsce. Etap regionalny konkursu wyłoni z każdego województwa miasta, które zdobędą tytuły Najpiękniej Rozświetlonego Świątecznie Miasta w województwie. Grupa Energa ufunduje w każdym regionie energooszczędny sprzęt AGD, który zostanie przekazany na wybrany przez zwycięską miejscowość cel charytatywny. W tej finałowej części konkursu internauci wybierać będą ulubione miasto o najpiękniejszej świątecznej iluminacji spośród szesnastu reprezentantów województw. Galerie ich zdjęć zamieszczone w Internecie i prasie oceniać będzie można do 23 stycznia 2015 r. Zwycięskie miasto obok miana Najpiękniej Rozświetlonego Świątecznie Miasta w Polsce, otrzyma od Grupy Energa sprzęt AGD o wartości 10 000 zł, który przekaże na wybrany cel charytatywny. W roku poprzednim taki tytuł zdobyło Bielsko-Biała. Wcześniej wybrano Szczecin i Rzeszów. Internauci będą mogli oddawać swoje głosy na obu etapach zabawy korzystając z formularzy na serwisach mediów regionalnych (m.in. Dziennik Zachodni, Gazeta Krakowska, czy Dziennik Bałtycki) lub poprzez aplikację na facebooku. Fani mogą także wspierać miasta wysyłając SMSy.

Przygotowano także konkurs fotograficzny. W tym roku po raz kolejny w jury zasiądzie Lidia Popiel. Dla początkujących fotografka przygotowała wideoporadniki, w których opowiada i pokazuje na przykładach, jak wykonać dobre technicznie i nieszablonowe zdjęcia. Można je obejrzeć na SwiecSie.pl ora kanale Youtube akcji. Każdy uczestnik może założyć album zawierający do ośmiu zdjęć o szeroko pojętej tematyce świątecznej.

Zdjęcia autorów z całej Polski w pierwszej kolejności będą konkurować na etapie regionalnym. W każdym województwie do wygrania będzie aparat fotograficzny oraz kupony o wartości 200 zł na zakupy w sklepie internetowym sklep.energa.pl. Łącznie regionalne jury spośród wszystkich fotografii zgłoszonych do udziału w plebiscycie dokona wyboru dziesięciu zdjęć, które zostaną zakwalifikowane do ogólnopolskiego etapu konkursu. Do rywalizacji o zwycięstwo staną autorzy 160 zdjęć. Nagrody, przygotowane przez Grupę Energa oraz partnerów zabawy, otrzymają zdjęcia najpopularniejsze lub najwyżej oceniane przez jury konkursu. W głosowaniu publiczności zwycięży pierwsza trójka autorów, którzy zdobędą największą ilość głosów. Jury pod przewodnictwem Lidii Popiel wybierze natomiast pięciu laureatów i zdobywcę Grand Prix konkursu. Na najlepszych czekają nagrody rzeczowe oraz udział w trzydniowych warsztatach fotograficznych z Lidią Popiel.

W obu etapach „Świeć się z Energą” głosy internautów oddawane będą za pośrednictwem serwisu www, Facebooka lub SMS. Głosowanie w etapie regionalnym startuje 12 grudnia. Ogólnopolski finał potrwa od 13 do 23 stycznia 2015 r. Następnie jury wyłoni pozostałych laureatów i zwycięzcę całego konkursu.

Częścią programu jest także konkurs dla galerii handlowych. Również ma wymiar regionalny oraz ogólnopolski. Pierwszy etap wyłoni w każdym województwie zwycięskie galerie handlowe, które otrzymają tytuł Najpiękniejszej Galerii w danym regionie. Centra handlowe, które otrzymają największą ilość głosów internautów awansują do ogólnopolskiego finału. Tytuł Najpiękniejszej Galerii w Świątecznej Odsłonie w Polsce zostanie przyznany po 23 stycznia. Centrum handlowe o najlepszej iluminacji świątecznej zostanie wyłonione dzięki głosom internautów, którzy będą mogli głosować za pomocą serwisów www, przez Facebook lub SMSy. Zwycięski obiekt nagrodzony zostanie wizytą atrakcji dla dzieci – autobusu z mobilnym centrum nauki Planety Energii, gdzie pod okiem ekspertów będzie można dowiedzieć się, jak powstaje prąd.

Pomysłodawcą i głównym sponsorem akcji „Świeć się” jest Grupa Energa. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Energa dostarcza i sprzedaje prąd ponad 2,9 mln klientom, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek