logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Energa nagrodziła Połczyn-Zdrój
28.01.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Energa nagrodziła Połczyn-Zdrój



Energa rozstrzygnęła VI edycję Plebiscytu Miast „Świeć się z Energą”, w którym wybierane są najpiękniejsze iluminacje świąteczne. Połczyn-Zdrój wyprzedził ponad 220 miast z całego kraju, pokonując w finale m.in. Gdynię, Lublin i Bielsko-Białą. Zwycięzca – oprócz tytułu – otrzyma energooszczędny sprzęt AGD o wartości 10 tysięcy zł, który przeznaczy na cel charytatywny.

Obok nagrody głównej dla Połczyna-Zdroju, wszyscy finaliści zostaną uhonorowani nagrodą na cel charytatywny – drobnym  sprzętem AGD o wartości 1 tysiąca zł każdy. 

To zwycięskie miasto zadecyduje, na jaki cel przeznaczona zostanie energooszczędny sprzęt AGD. W roku ubiegłym główną nagrodę otrzymał Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Bielsku-Białej. Sponsorem zarówno nagrody głównej, jaki i nagród dla laureatów wojewódzkich, jest spółka ENERGA Oświetlenie.

Wyniki finału Plebiscytu Miast „Świeć się z Energą”:

  • I miejsce − Połczyn Zdrój, 35900 głosów
  • II miejsce – Aleksandrów Łódzki, 35633 głosy
  • III miejsce – Bielsko-Biała, 4438 głosów
  • IV miejsce − Rzeszów, 3249 głosów
  • V miejsce − Września, 2067 głosów

Kolejne miejsca w ogólnopolskiej rywalizacji zajęły: Bielsk Podlaski, Małomice, Legnica, Inowrocław, Wołczyn, Radom, Gdynia, Lublin, Szczawnica, Bartoszyce i Skarżysko-Kamienna.

W ramach akcji „Świeć się z Energą” odbył się również otwarty konkurs fotograficzny. Fotografowie z całej Polski mogli zgłaszać swoje zdjęcia: miejskie pejzaże, rodzinne portrety czy świetlne dekoracje domu. Do konkursu trafiło ponad 2500 zdjęć, które można było podziwiać na łamach 16 lokalnych gazet. Do etapu ogólnopolskiego zakwalifikowało się 160 zdjęć, po 10 z każdego województwa. Decyzją jury pod przewodnictwem Lidii Popiel, Grand Prix przypadło Michałowi Peplakowi, z kolei specjalne wyróżnienie zdobył Piotr Jamiński. W poszczególnych kategoriach zwyciężyli Patrycja Kondek (najlepsze zdjęcie prezentujące wnętrze domu), Adam Duraj (najlepsze zdjęcie prezentujące dom na zewnątrz), Katarzyna Szczęsna (najlepsze zdjęcie prezentujące miasto), Mariusz Nasieniewski (najlepsze zdjęcie prezentujące choinkę miejską), a także Michał Peplak (najlepsze zdjęcie prezentujące świąteczną kreację). Jury zachwyciła nie tylko jakość zdjęć, ale też ich niestandardowe aranżacje. W głosowaniu publiczności najlepsi okazali się: Damian Grabski, Łukasz Kuszel i Monika Kałuża, którzy zdobyli kolejno 3 główne miejsca. Na laureatów czekają m.in. trzydniowe warsztaty fotograficzne z Lidią Popiel, sprzęt elektroniczny oraz bony na zakupy w sklep.energa.pl.

„Świeć się” stało się także okazją do wyłonienia najpiękniej świątecznie udekorowanych galerii handlowych. Do plebiscytu zgłosiło się 86 kandydatów z całej Polski. Decyzją publiczności, pierwsze miejsce zajęło Centrum Budownictwa i Wyposażenia Wnętrz domEXPO w Opolu, zdobywając 32 399 głosów. Zwycięską galerię odwiedzi mobilne centrum nauki dla najmłodszych – Planeta Energii, gdzie młodzi naukowcy pod okiem energetycznych ekspertów Grupy Energa dowiedzą się, jak powstaje prąd. Jury postanowiło także wyróżnić galerię Cuprum Arena Lubin za najpiękniejsze zdjęcia prezentujące malownicze iluminacje obiektu.

Pomysłodawcą i głównym sponsorem akcji „Świeć się z Energą” jest Energa SA, spółka zarządzająca jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek