logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Emirates dla ochrony dzikich zwierząt
03.06.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Emirates dla ochrony dzikich zwierząt



Linie Emirates angażują się w zwiększanie świadomości na temat niebezpieczeństwa, jakie niesie ze sobą nielegalne handlowanie dzikimi zwierzętami dla przetrwania niektórych z najrzadszych i zagrożonych wyginięciem gatunków.

30 maja Emirates zaprezentowały piąty model Airbusa A380, którego kadłub został ozdobiony kalkomanią w geście wsparcia dla organizacji United for Wildlife, współtworzonej przez siedem wpływowych związków ochrony przyrody i Fundację im. Księcia i Księżnej Cambridge oraz Księcia Harry’ego.

Najnowszy z samolotów Emirates, wspierających kampanię „United for Wildlife”, został umieszczony na rondzie na drodze dojazdowej do lotniska London Heathrow, które rocznie mija ponad milion międzynarodowych turystów. A380 Emirates, znajdujący przy londyńskim porcie lotniczym, to jeden z największych znanych modeli samolotów na świecie – został zbudowany w skali 1:3 w odniesieniu do Airbusów A380 z floty przewoźnika. Model ma dokładnie takie same wymiary jak prawdziwy Boeing 737 i waży ponad 45 ton.

Od listopada 2015 roku cztery przykuwające uwagę Airbusy A380 „United for Wildlife” pokonały łącznie ponad 4.2 miliony kilometrów podczas 800 lotów, pokazując się w 34 miastach na 5 kontynentach.

Na początku roku, jako członek grupy zadaniowej ds. transportu organizacji United for Wildlife, Prezes linii lotniczych Emirates Tim Clark podpisał Deklarację Pałacu Buckingham. Deklaracja ta, stworzona przez przedstawicieli różnych gałęzi transportu, wyszczególnia najważniejsze działania, które muszą zostać podjęte, aby wzmocnić ochronę przed nielegalnym przemytem. Porozumienie jest rezultatem spotkań organizowanych przez ostatnie 12 miesięcy w Londynie, Genewie i Dubaju, oraz tysięcy godzin pracy ekspertów z dziedziny prawa, ochrony przyrody i transportu.     

Oprócz zwiększania świadomości wśród pasażerów i turystów, Emirates współpracują z międzynarodowymi organizacjami, aby jak najlepiej przeszkolić pracowników naziemnych i cargo, i wyposażyć ich w odpowiednią wiedzę, aby walczyć z przewozem nielegalnych towarów. Jako że dokumenty niezbędne do przewozu niektórych produktów pochodzących m.in. od zagrożonych wyginięciem zwierząt są często podrabiane, Emirates podjęły decyzję o zakazie przewozu tego typu artykułów.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek