logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  17.06.2010

Eli Lilly ujawnia intymny problem mężczyzn

Your browser does not support the video tag.


Firma farmaceutyczna Eli Lilly prowadzi w Polsce i Europie kampanię „Nie szukaj wymówek, porozmawiaj z lekarzem” dotyczącą zdrowia seksualnego mężczyzn. W Polsce problem zaburzeń erekcji może dotyczyć ok. 2,6 miliona mężczyzn, a na śweicie ok. 190 milionów. Po 40 roku życia 40% z nich ma zaburzenia erekcji, z czego w 95% przypadków można skutecznie leczyć. Kampania nie jest stricte społeczna, ponieważ poprzez nią firma promuje swój produkt przeciwko zaburzeniom erekcji.

Temat sprawności seksualnej, będącej de facto wyznacznikiem zdrowia mężczyzn, jest na ogół bagatelizowany oraz pomijany milczeniem. Statystycznemu mężczyźnie dwa lata zajmuje podjęcie decyzji, po stwierdzeniu problemu ze zdrowiem, zanim uda się do lekarza. W tym czasie zaburzenia przybierają na sile.

Popularnym wytłumaczeniem problemu jest argument, że zaburzenia erekcji są normalne dla średniego i starszego wieku, dlatego nie da się ich efektywnie leczyć. W konsekwencji liczba mężczyzn zgłaszających się do lekarza jest niska. Problemem jest również fakt braku szybkiej dostępności do specjalistów. By uzyskać poradę urologa mężczyzna musi najpierw otrzymać skierowanie od internisty, a następnie zapisać się do właściwego lekarza. Czas oczekiwania na wizytę wynosi nawet kilka miesięcy. Konsultacje seksuologów nie są objęte koszykiem świadczeń refundowanych przez NFZ. Wizyty są w płatne. Leki stosowane w zaburzeniach erekcji nie są refundowane.

Zaburzenia erekcji mogą być objawem rozwijających się schorzeń – m.in. cukrzycy, nadciśnienia, miażdżycy, chorób neurologicznych. Diagnoza nie jest możliwa bez konsultacji z lekarzem. Pojawiające się problemy są tłumaczone stresem, pracą, problemami rodzinnymi. Tymczasem stres oraz zaburzenia emocjonalne dotyczą tylko ok. 20% przypadków.

Celem działań organizatorów kampanii „Nie szukaj wymówek, porozmawiaj z lekarzem” jest uświadomienie mężczyznom, że zaburzenia erekcji to problem, któremu można skutecznie zaradzić – podejmując działania jak najszybciej. Pierwszym krokiem jest wizyta u lekarza.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek