19 kwietnia 2007 roku ruszyła kampania edukacyjna ABC Bezpieczeństwa, której pomysłodawcą i inicjatorem jest agencja Link PR. Celem akcji jest poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego oraz włączenie społeczeństwa do aktywnych działań na jego rzecz.
Specyfiką działań jest bezpośrednie dotarcie do uczestników ruchu drogowego – zarówno do dzieci, młodzieży szkolnej, jak i kierowców – głównie poprzez eventy (m.in. happening w formie pochodu z udziałem dzieci i młodzieży, kąciki bezpieczeństwa w sklepach SMYK-a, Piknik Motoryzacyjny w Sopocie, wrześniowy event na Polu Mokotowskim).
Intencją organizatorów kampanii jest wykreowanie wśród uczestników ruchu drogowego mody na odpowiedzialne zachowanie na drodze oraz na kulturalną i spokojną jazdę.
Dzieci są przekonywane do tego, że noszenie odblasków może być atrakcyjnym dodatkiem do codziennego ubrania, plecaków i innych akcesoriów. Dorośli natomiast są edukowani w kwestii zapewnienia bezpieczeństwa własnego oraz pasażerów, związanego z tym odpowiedniego wyposażenia samochodu, przestrzegania zasad bezpieczeństwa podczas podróży oraz sprawnego zachowania podczas kolizji drogowych.
Jednym z założeń kampanii jest łączenie działań instytucji, firm oraz mediów na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
Realizacja programu przewidziana jest także na lata 2008-2010.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem