logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  01.10.2014

Elektrowstrząs



Spotkanie znajomych na muzycznym festiwalu zaczyna się miło, jednak po chwili chłopak zaczyna się dziwnie zachowywać i tracić kontrolę nad swoim ciałem.

Głośna muzyka, dobra zabawa i narkotyki. Taki zestaw może kojarzyć się z masową imprezą. Twórcy kampanii "Electric Zoo: Come To Life" ("Electric Zoo: Wróć do życia") przekonują, że lepiej uniknąć ryzyka i wyeliminować ostatni element z tej listy.

Bycie pod wpływem narkotyków nie sprawi, że uczestnik koncertu będzie się dobrze bawił, wręcz przeciwnie, taki człowiek może szybko stracić kontrolę nad tym co robi i jak odbiera rzeczywistość. To sprawi, że w jego pamięci nie zachowają się chwile, które naprawdę przeżył na imprezie – przekazuje kampania. 

W najgorszym przypadku ryzykowne zachowania mogą doprowadzić do śmierci. Kampania powstała w reakcji na wydarzenia, jakie miały miejsce podczas nowojorskiego festiwalu muzyki elektronicznej Electric Zoo w 2013 roku. Podczas zeszłorocznej imprezy po zażyciu nielegalnych substancji zmarło dwóch uczestników koncertu, zaś kilku z nich musiało być hospitalizowanych. W rezultacie odwołano ostatni dzień imprezy.

Na promocyjnym filmie można zobaczyć 19-letnią Ellie, córkę realizatora kampanii. Twórcy projektu tłumaczą, że dziewczyna reprezentuje grupę docelową, czyli młodych ludzi, biorących udział w muzycznym wydarzeniu. Na nagraniu występuje razem z chłopakiem, który sięga po narkotyki i powoli traci kontakt z rzeczywistością. Przesłanie filmu jest jasne – lepiej nie brać nielegalnych substancji, które mogą wyrządzić krzywdę zażywającej je osobie. Takie zachowanie może także sprawić kłopot innym uczestnikom koncertów. W ten sposób twórcy festiwalu pragną ostrzec przed podejmowaniem pochopnych decyzji, tak aby w przyszłości nie doszło do podobnych, tragicznych wydarzeń w kolejnych edycjach Electric Zoo.

Joanna Suchorowiec


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 13.07.2022

    Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek