Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Indie, Edukacja, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
Elektrośmieci to nie są zwykłe odpady
Jeżeli świat porównamy do ekranu, to elektrośmieci są pękniętą matrycą. To proste, ale sugestywne skojarzenie stało się podstawą kampanii edukacyjnej, zrealizowanej w Indiach i zainicjowanej przez Croma Electronics, sklep on-line ze sprzętem elektronicznym i AGD.
Istotnym elementem kampanii była zbiórka elektrośmieci, przeprowadzona w trybie Door to Door, którą udało się szeroko nagłośnić dzięki współpracy z Times of India, najpopularniejszym dziennikiem anglojęzycznym w kraju.
Nazwa kampanii:
Dispose responsibly
Czas:
2021.2.1
Nadawca:
Croma Electronics; Times of India
Media:
print, zbiórka elektrośmieci
Wykonawca:
Collateral – The Storytellers, Mumbai, India
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…