────── 03.03.2021
Elektrośmieci to nie są zwykłe odpady
Jeżeli świat porównamy do ekranu, to elektrośmieci są pękniętą matrycą. To proste, ale sugestywne skojarzenie stało się podstawą kampanii edukacyjnej, zrealizowanej w Indiach i zainicjowanej przez Croma Electronics, sklep on-line ze sprzętem elektronicznym i AGD.
Istotnym elementem kampanii była zbiórka elektrośmieci, przeprowadzona w trybie Door to Door, którą udało się szeroko nagłośnić dzięki współpracy z Times of India, najpopularniejszym dziennikiem anglojęzycznym w kraju.
Nazwa kampanii:
Dispose responsibly
Czas:
2021.2.1
Kraje:
Indie
Nadawca:
Croma Electronics; Times of India
Media:
print, zbiórka elektrośmieci
Wykonawca:
Collateral – The Storytellers, Mumbai, India
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre