────── 03.03.2021
Elektrośmieci to nie są zwykłe odpady
Jeżeli świat porównamy do ekranu, to elektrośmieci są pękniętą matrycą. To proste, ale sugestywne skojarzenie stało się podstawą kampanii edukacyjnej, zrealizowanej w Indiach i zainicjowanej przez Croma Electronics, sklep on-line ze sprzętem elektronicznym i AGD.
Istotnym elementem kampanii była zbiórka elektrośmieci, przeprowadzona w trybie Door to Door, którą udało się szeroko nagłośnić dzięki współpracy z Times of India, najpopularniejszym dziennikiem anglojęzycznym w kraju.
Nazwa kampanii:
Dispose responsibly
Czas:
2021.2.1
Kraje:
Indie
Nadawca:
Croma Electronics; Times of India
Media:
print, zbiórka elektrośmieci
Wykonawca:
Collateral – The Storytellers, Mumbai, India
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie