3 / 8
W Brazylii funkcjonują „brygady śmierci” – policja wynajmowana przez bogatych biznesmenów do „czyszczenia” ulic z biednych bezdomnych dzieci. Ponad 35 milionów takich dzieci żyje na ulicy, a brak środków do życia sprawia, że wkraczają na drogę przestępczości. By uzmysłowić problem ich bogatym rodakom, organizacja Projeto Quixote zorganizowała kampanię opartą o dwie kreacje. Przedstawiają one eleganckiego biznesmana i majętną bizneswoman postawionych w sytuacji żebraków. Leżą na kartonach w anturażu śmieci i żebrackich artefaktów, trzymając tabliczkę z napisem „Pomocy”. Plakaty miały działać na wyobraźnię odbiorcy – sprawić, aby każdy spróbował postawić się w sytuacji bezdomnego dziecka.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii