W Brazylii funkcjonują „brygady śmierci” – policja wynajmowana przez bogatych biznesmenów do „czyszczenia” ulic z biednych bezdomnych dzieci. Ponad 35 milionów takich dzieci żyje na ulicy, a brak środków do życia sprawia, że wkraczają na drogę przestępczości. By uzmysłowić problem ich bogatym rodakom, organizacja Projeto Quixote zorganizowała kampanię opartą o dwie kreacje. Przedstawiają one eleganckiego biznesmana i majętną bizneswoman postawionych w sytuacji żebraków. Leżą na kartonach w anturażu śmieci i żebrackich artefaktów, trzymając tabliczkę z napisem „Pomocy”. Plakaty miały działać na wyobraźnię odbiorcy – sprawić, aby każdy spróbował postawić się w sytuacji bezdomnego dziecka.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
14.07.2025
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025
Kwiaty
-
10.07.2025
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat