logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  09.03.2015

Ekowarsztaty w Carrefour



W sklepie Carrefour w Centrum Handlowym Morena w Gdańsku będzie można wziąć udział w warsztatach edukacyjnych w ramach kampanii „Zrób prezent sobie i środowisku”. Warsztaty prowadzi Centrum UNEP/GRID-Warszawa. Podobne spotkania odbędą się również w kolejnych centrach handlowych należących do sieci Carrefour Polska.

Podczas trzydniowych warsztatów można będzie dowiedzieć się więcej na temat m.in. możliwości poddawania opakowań procesom recyklingu, segregacji odpadów czy oznakowania opakowań. Animatorzy przygotowali gry i zabawy edukacyjne – nie tylko dla najmłodszych. Każdy będzie mógł sprawdzić swoją wiedzę rozwiązując e-quiz i uczestnicząc w konkursach z nagrodami. Na stoisku edukacyjnym dostępne będą również ekoporadniki. Warsztatom towarzyszy także wystawa plakatów poświęconych tematyce odpowiedzialnej konsumpcji.

Ekoakcje to jedno z działań zaplanowanych w ramach kampanii „Zrób prezent sobie i środowisku”. Głównym celem tego przedsięwzięcia (zapoczątkowanego w 2013 roku), jest zwiększenie wiedzy społeczeństwa na temat zmian klimatycznych oraz wpływu każdego człowieka na tempo tych zmian. Motywem przewodnim trwającej aktualnie edycji kampanii są opakowania i odpady opakowaniowe.

Do ważnych elementów strategii CSR sieci Carrefour należy program „Stop Marnotrawstwu”, którego celem jest m.in. promowanie postaw proekologicznych oraz zapobieganie marnotrawstwu surowców na każdej płaszczyźnie funkcjonowania firmy oraz wśród klientów.

Jedną z najnowszych inicjatyw Carrefour w tym zakresie jest projekt „Gospodarowanie odpadami BIO”, realizowany w 28 sklepach sieci, w ramach którego w drodze kompostowania odzyskiwane są nienadające się do sprzedaży warzywa i owoce. Współpracujemy również z licznymi organizacjami w ramach inicjatywy mającej na celu zmniejszenie wpływu na środowisko opakowań produktów marki własnej. Już teraz wszystkie nasze opakowania produktów marki własnej posiadają certyfikat „Zielony Punkt”. Do pozostałych inicjatyw zrealizowanych przez Carrefour Polska w ramach „Stop Marnotrawstwu” należą m.in.: wprowadzenie rozwiązań ekologicznych Free Cooling System oraz stworzenie programu edukacyjnego dla klientów „Odpowiedzialni każdego dnia!”  – mówi Barbara Kowalska, Senior Manager Działu Jakości Carrefour Polska.

Warsztaty edukacyjne dla klientów odbędą się również w innych centrach handlowych Carrefour Polska: w Bydgoszczy: Galeria Glinki (ul. Jana Pawła II 115, w dniach 9-11 marca) oraz w Łodzi: Galeria Łódź (ul. Przybyszewskiego 176/178, w dniach 13-15 marca).  


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek