logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  16.06.2010

Ekotrasa Carlsberga



Carlsberg Polska rusza w letnią trasę, której celem jest edukacja ekologiczna uczestników imprez, sponsorowanych przez firmę, takich jak Dni Morza w Szczecinie, Dni Brzeska, Seven Festiwal w Węgorzewie, czy koncert zespołu Metallica na warszawskim Bemowie. Firma przygotowała ekoprogram „Zadbaj o środowisko”, którego celem jest uwrażliwienie na dbałość o otoczenie i czystość terenów, w szczególności zielonych, rekreacyjnych. Partnerem merytorycznym programu jest Fundacja Ekorozwoju.

Głównym celem tych działań jest zwrócenie uwagi uczestnikom eventów na problem zaśmiecania miejsc bliskich zamieszkania, a w szczególności terenów zielonych, rekreacyjnych.

– Aby minimalizować wpływ naszych browarów i biur na otoczenie, poczyniliśmy wiele inwestycji proekologicznych, prowadzimy również edukacyjny program Zielone Biuro wśród naszych pracowników. Jednocześnie czujemy powinność apelowania do naszych konsumentów i lokalnych społeczności o dbałość i czystość miejsc zamieszkałych oraz zielonych. Chcielibyśmy przyczynić się do wzmocnienia świadomości ekologicznej, kładąc nacisk na to, co należy czynić z opakowaniem po wypiciu trunku. Dlatego też będziemy zwracać uwagę na problem śmiecenia, ze szczególnym uwzględnieniem zaśmiecania terenów zielonych, rekreacyjnych, gdzie bardzo często napotykamy między innymi opakowania po napojach – mówi Adam Pawełas, Menedżer ds. Środowiska w Carlsberg Polska.

Pod hasłem „Zadbaj o środowisko” pełnoletni biesiadnicy będą zachęcani do wzięcia udziału w sprzątaniu plastikowych kubków jednorazowych po piwie, w zamian otrzymując – w specjalnej EKOStrefie – nagrody, tj. gadżety z materiałów biodegradowalnych, takie jak: czapki, maty plażowe, peleryny przeciwdeszczowe, długopisy i otwieracze.

Podczas akcji będą rozdawane również ulotki edukacyjne, w których zawarte zostały kluczowe zagrożenia wynikające ze śmiecenia oraz EKOporady, jak każdy może pozytywnie wpływać na otoczenie z korzyścią dla środowiska. Profesjonalną utylizacją plastikowych kubków po złocistym trunku będą się zajmować lokalne firmy recyklingowe.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek