logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  04.09.2015

Ekoodkrycia z Persilem i Rossmanem



Henkel (właściciel marki Persil), drogerie Rossmann oraz Fundacja Nasza Ziemia organizują wspólnie trzecią edycję konkursu Eko Odkrywcy. Projekty będzie można zgłaszać od 7 września.  Celem konkursu jest uwrażliwienie dzieci i młodzieży na kwestie ochrony środowiska. Autorzy kilkunastu najciekawszych projektów badawczych otrzymają po 3 tys. zł i będą mogli wcielić swoje pomysły w życie.

Konkurs Eko Odkrywcy 3 jest skierowany do szkół, przedszkoli, placówek oświatowych i wychowawczych oraz organizacji pozarządowych z całej Polski. Żeby przystąpić do konkursu, należy zebrać zespół i wspólnie, pod okiem opiekuna, opracować projekt badawczy. Musi on dotyczyć eksperymentowania, doświadczania i poznawania zjawisk przyrodniczych, jak również zachęcać uczestników do ich samodzielnego odkrywania. Prace konkursowe będzie można do 9 listopada 2015 r., za pośrednictwem strony internetowej www.rossnet.pl/ekoodkrywcy. Pod tym adresem uczestnicy znajdą też regulamin i opis szczegółowych zasad konkursu oraz wskazówki pomocne przy tworzeniu projektów.

W tym roku organizatorzy wprowadzili podział na dwie grupy wiekowe, w których można zgłaszać projekty konkursowe. Pierwsza z nich obejmuje dzieci uczęszczające do przedszkoli oraz klas podstawowych 1-3. Druga grupa jest natomiast przeznaczona dla dzieci i młodzieży z klas podstawowych 4-6, klas gimnazjalnych 1-3 oraz klas szkół średnich. Nowością jest także udział ambasadora konkursu, którym został Rafał Kosik, autor bestsellerowej serii książek „Felix, Net i Nika”. Wybrani przez jury pomysłodawcy najlepszych projektów finałowych będą mieli okazję poznać twórcę osobiście.

Komisja Konkursowa zakwalifikuje do finału dziesięć projektów z każdej grupy wiekowej. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w drodze głosowania internautów, którego wyniki zostaną ogłoszone 16 grudnia 2015 roku. Do dziesięciu najlepszych zespołów trafią nagrody pieniężne w wysokości do 3000 zł na realizację projektów. Na uczestników czeka też nagroda specjalna w postaci wyjazdu na Zieloną Szkołę o wartości 20 000 zł.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek