Ekologiczne nośniki reklamowe w ofercie Cityboard Media
Ecolight to proekologiczny cyfrowy nośnik reklamy zewnętrznej, który znalazł się w ofercie firmy Cityboard Media w ramach programu „Oko na eko”.
Nośnik ecolight wyposażony jest w czujniki dostosowujące emisję światła do warunków zewnętrznych w czasie rzeczywistym, by uniezależnić czytelność przekazu od warunków pogodowych. Obraz jest jest statyczny i zmienia się w spokojnych sekwencjach, by nie zagrażać bezpieczeństwu ruchu drogowego. Ekran wyłączany jest z eksploatacji w czasie najmniejszego natężenia ruchu ulicznego, czyli w godzinach 23:00 – 6:00, co dodatkowo ogranicza pobór prądu wykorzystywanego do emisji materiału reklamowego. Korzystanie z takich nośników eliminuje koszty związane z drukiem plakatów i obsługą ekranów przez ekipy serwisowe niezbędne do obsługi tradycyjnych nośników reklamy zewnętrznej.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”