Limitowaną edycją puszki, w 100 % nadającej się do recyklingu, firma Ball Packaging Europe ponownie uczciła obchody Światowego Dnia Marszu (World Walking Day) organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Sportu dla Wszystkich TAFISA. W pierwszy weekend października podczas 23 wydarzeń sportowych przekazano ich uczestnikom z całej Polski około 25 tys. puszek z napojem izotonicznym. W ten sposób firma Ball zachęcała do aktywności fizycznej i troski o środowisko naturalne.
Napój izotoniczny w ekologicznej puszce otrzymali uczestnicy marszów z okazji World Walking Day w całej Polsce. Limitowane opakowanie, podobnie jak w ubiegłym roku, nie trafiło do dystrybucji handlowej. Napój izotoniczny będzie również dystrybuowany podczas kolejnych 37 wydarzeń sportowych organizowanych od października do końca 2013 roku. Łącznie to 60 imprez i 34 tys. puszek przygotowanych dla ich uczestników. Każdemu z wydarzeń towarzyszy selektywna zbiórka pustych puszek do dostarczonych przez Fundację RECAL pojemników.
Akcję wspiera Fundacja na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach RECAL oraz Organizacja Odzysku Recan. Program Światowego Dnia Marszu jest inicjatywą Międzynarodowego Stowarzyszenia Sportu dla Wszystkich TAFISA, którego oficjalnym sponsorem jest Ball Packaging Europe.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi