Limitowaną edycją puszki, w 100 % nadającej się do recyklingu, firma Ball Packaging Europe ponownie uczciła obchody Światowego Dnia Marszu (World Walking Day) organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Sportu dla Wszystkich TAFISA. W pierwszy weekend października podczas 23 wydarzeń sportowych przekazano ich uczestnikom z całej Polski około 25 tys. puszek z napojem izotonicznym. W ten sposób firma Ball zachęcała do aktywności fizycznej i troski o środowisko naturalne.
Napój izotoniczny w ekologicznej puszce otrzymali uczestnicy marszów z okazji World Walking Day w całej Polsce. Limitowane opakowanie, podobnie jak w ubiegłym roku, nie trafiło do dystrybucji handlowej. Napój izotoniczny będzie również dystrybuowany podczas kolejnych 37 wydarzeń sportowych organizowanych od października do końca 2013 roku. Łącznie to 60 imprez i 34 tys. puszek przygotowanych dla ich uczestników. Każdemu z wydarzeń towarzyszy selektywna zbiórka pustych puszek do dostarczonych przez Fundację RECAL pojemników.
Akcję wspiera Fundacja na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach RECAL oraz Organizacja Odzysku Recan. Program Światowego Dnia Marszu jest inicjatywą Międzynarodowego Stowarzyszenia Sportu dla Wszystkich TAFISA, którego oficjalnym sponsorem jest Ball Packaging Europe.
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów