logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ekologia w Obiektywie firmy Bayer
30.03.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Ekologia w Obiektywie firmy Bayer



„Zmiany klimatu – nasze wyzwanie” to temat tegorocznej IX edycji konkursu Ekologia w Obiektywie organizowanego przez firmę Bayer w ramach Bayer Climate Program. Przedsięwzięcie odbywa się pod patronatem Programu Środowiskowego Narodów Zjednoczonych (UNEP). Nadrzędnym celem konkursu i wystaw pokonkursowych jest popularyzacja dbałości o ochronę klimatu i otaczającego środowiska.

Konkurs ma charakter otwarty i jest adresowany do wszystkich pasjonatów fotografii powyżej 12 roku życia, zarówno amatorów, jak i profesjonalistów. Prace na konkurs można przesyłać do 18 maja br.

IX edycja konkursu organizowana jest w dwóch kategoriach wiekowych: od 12 do 18 roku życia oraz powyżej 18 roku życia. Prace oceniać będą niezależni eksperci w dziedzinie fotografii i ekologii. Jury oprócz przesłania dotyczącego zrównoważonego rozwoju będzie brać pod uwagę i doceniać walor artystyczny prac i ich profesjonalizm. Na zwycięzców czekają wysokie nagrody pieniężne i rzeczowe oraz udział w wielkoformatowych wystawach plenerowych w Warszawie i Gdyni. Przyznane zostaną także nagrody dodatkowe: Nagroda Internautów i Nagroda Dziennikarzy

– Konkurs Ekologia w Obiektywie służy popularyzacji idei ochrony klimatu. Czekamy na ciekawe zdjęcia, które pokażą nie tylko skutki zmian klimatycznych, ale również działania człowieka, które im pomogą zapobiec. Firma Bayer prowadzi badania naukowe i wdraża nowoczesne technologie służące skutecznej ochronie środowiska naturalnego. Jednocześnie kładziemy nacisk na działania zmierzające do edukacji społecznej w tym zakresie – powiedział Burghardt Bruhn, Prezes Zarządu Bayer Sp. z o.o.

Konkurs „Ekologia w Obiektywie” jest prowadzony równocześnie w kilku regionach Europy: w Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Łącznie we wszystkich krajach nagrodzone prace obejrzy kilka milionów ludzi.

– Organizowany od lat konkurs fotograficzny jest częścią wspólnych działań proekologicznych firmy Bayer oraz Programu Środowiskowego Narodów Zjednoczonych (UNEP). Nagrodzone i wyróżnione w konkursie fotografie udostępniane są szerokiej publiczności na wernisażach w prestiżowych galeriach oraz w plenerze, m.in.: na warszawskim Barbakanie czy na Skwerze Kościuszki w Gdyni – powiedziała Monika Lechowska, Communications Manager w firmie Bayer Sp. z o.o.

W ubiegłorocznej VIII edycji konkurs, której tematem było hasło „Nauka w trosce o klimat” nagrodę Grand Prix zdobył Bartłomiej Karczewski za pracę pt. „Zdewastowany krajobraz”.

Konkurs „Ekologia w Obiektywie” jest integralną częścią „Programu na rzecz Zrównoważonego Rozwoju”, który jest organizowany od 2001 roku. Ma na celu zwiększenie ekologicznej świadomości społeczeństwa poprzez pokazanie unikalności i przemijalności zjawisk naturalnych. Pozostałe elementy programu to „Klub Światoczułych”, Międzynarodowy Dziecięcy Konkurs Malarski dla Dzieci, konkurs prac inżynierskich/licencjackich/magisterskich organizowany pod hasłem „Ambasador Zrównoważonego Rozwoju” oraz „Eko-Forum”, czyli debata ekologiczna z udziałem prestiżowych gości i międzynarodowych ekspertów

Szczegółowe informacje nt. konkursu dostępne są na stronie www.ekologiawobiektywie.pl
M. Czerepak








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek