Portal biznesowy Nowoczesna Firma organizuje konferencję „Eco-Marketing. Green is the new black”. O swoich doświadczeniach w prowadzeniu akcji z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu opowiedzą pracownicy działów CSR i PR m.in. takich przedsiębiorstw jak Axel Springer Polska, PricewaterhouseCoopers czy IBM. Wystąpienia są zaplanowane na 14 września, dzień później zaś odbędą się warsztaty przygotowane przez pracowników agencji Interactive Solutions oraz portalu społecznościowego GoldenLine.pl.
Uczestnicy będą mieli też możliwość obejrzenia towarzyszącej konferencji wystawie plakatu i wziąć udział w degustacji wina ekologicznego.
Patronat merytoryczny objęły Fundacja Obserwatorium Zarządzania, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA i Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Potronat medialny – kampaniespoleczne.pl. Szczegółowy program na stronie http://eco-marketing.nf.pl. Chętni proszeni są o zgłoszenia.
A. Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO