Portal biznesowy Nowoczesna Firma organizuje konferencję „Eco-Marketing. Green is the new black”. O swoich doświadczeniach w prowadzeniu akcji z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu opowiedzą pracownicy działów CSR i PR m.in. takich przedsiębiorstw jak Axel Springer Polska, PricewaterhouseCoopers czy IBM. Wystąpienia są zaplanowane na 14 września, dzień później zaś odbędą się warsztaty przygotowane przez pracowników agencji Interactive Solutions oraz portalu społecznościowego GoldenLine.pl.
Uczestnicy będą mieli też możliwość obejrzenia towarzyszącej konferencji wystawie plakatu i wziąć udział w degustacji wina ekologicznego.
Patronat merytoryczny objęły Fundacja Obserwatorium Zarządzania, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA i Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Potronat medialny – kampaniespoleczne.pl. Szczegółowy program na stronie http://eco-marketing.nf.pl. Chętni proszeni są o zgłoszenia.
A. Postek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!