Jedna bateria wyrzucona na łące, plaży, w lesie oznacza skażenie 1m³ gleby i 400 litrów wody – FagorMastercook edukuje swoich pracowników i namawia do eko-wakacji.
FagorMastercook, producent AGD rozpoczyna akcję edukacyjną skierowaną do swoich pracowników. Tuż przed rozpoczęciem wakacji firma zachęca do prowadzenia działań proekologicznych podczas letniego wypoczynku, np. wyrzucania śmieci czy zużytych baterii do odpowiednich pojemników, sprzątanie niedopałków papierosów.
W ramach akcji na terenie firmy FagorMastercook pojawią się specjalne, dwustronne tablice z umieszczonymi na nich plakatami. Pracownicy dowiedzą się z nich, jak podczas wakacji mogą – w prosty sposób – chronić przyrodę.
Inicjatywa ta jest kolejnym etapem działań edukacyjnych wrocławskiej firmy. W lutym br. został zainicjowany projekt Eko-punkt, czyli ekologiczne gospodarowanie mediami. Dzięki zlokalizowanym na terenie przedsiębiorstwa punktom informacji środowiskowej, pracownicy mogą się dowiedzieć, że zachowania proekologiczne nie tylko chronią środowisko, ale także przynoszą wymierne korzyści finansowe. Elementami działań edukacyjnych są akcja mailingowa i plakatowa pokazująca konkretne, łatwe do wdrożenia rozwiązania, umożliwiające nie tylko zmniejszenie ilości użytkowanej wody, czy energii elektrycznej, ale także bardziej efektywną gospodarkę odpadami.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO