logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  22.02.2011

Eko-punkty w siedzibie FagorMastercook



FagorMastercook, firma z branży AGD, rozpoczęła 5-miesięczną akcję edukacyjną „Eko-punkt” adresowaną do swoich pracowników. Punkty informacji środowiskowej, zlokalizowane na terenie firmy mają udowodnić, że zachowania proekologiczne nie tylko chronią środowisko, ale także przynoszą wymierne korzyści finansowe.

Celem zainicjowanego przedsięwzięcia jest podniesienie świadomości ekologicznej pracowników firmy oraz umocnienie wizerunku marki Mastercook jako przyjaznej środowisku. Elementami działań edukacyjnych są filmy, akcja mailingowa i plakatowa pokazująca konkretne, łatwe do wdrożenia rozwiązania, umożliwiające nie tylko zmniejszenie ilości użytkowanej wody, czy energii elektrycznej, ale także bardziej efektywną gospodarkę odpadami. Dodatkowo w Eko-punktach dostępne są książeczki ze szczegółowymi wyliczeniami, jakie kwoty można zaoszczędzić w domowym budżecie dzięki eko-gospodarowaniu. Punkty to także pojemniki, do których można wrzucać zużyte baterie wykorzystane w pracy lub w domu.

Eko-punkty w całości wykonane są z odpadów produkcyjnych, łącznie z magnesami służącymi do przywieszania plakatów informacyjnych, które są odpadem produkcyjnym z linii wytwarzania lodówek.

– Zgodnie z naszą polityką zrównoważonego rozwoju realizujemy założone cele z poszanowaniem środowiska naturalnego. Już na etapie projektowania produktów myślimy o właściwym procesie ich wytwarzania – o minimalizowaniu odpadów, poprawie jakości ścieków, redukcji emisji, jak również o oddziaływaniu wyrobu w fazie jego użytkowania przez klienta, a więc o zmniejszeniu zużycia wody, energii, czy wykorzystywanych detergentów. Dokładamy starań, aby kształtować proekologiczne postawy naszych pracowników, partnerów handlowych i klientów. A wszystko to robimy w trosce o środowisko – mówi Ewa Paszkiewicz, Szef ds. Zintegrowanych Systemów ISO w FagorMastercook.

Akcję poprzedziły badania ankietowe świadomości ekologicznej pracowników, które zostaną powtórzone po jej zakończeniu. Otrzymany w ten sposób materiał porównawczy posłuży ocenie efektywności przeprowadzonych działań.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek