logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  22.12.2009

Eko-logiczne reality show Enei



Po raz pierwszy w Polsce odbywa się internetowe reality show, którego celem jest promocja ekologicznego sposobu myślenia oraz prowadzenia gospodarstwa domowego. Akcja „Eko-logiczni” prowadzona przez firmę Enea S.A. ma również za zadanie przekonać konsumentów, że oszczędzanie energii jest proste.

W reality show biorą udział przedstawiciele 3 gospodarstw domowych. Wyłoniono ich spośród 600 internautów, którzy spełnili wymogi rekrutacyjne. Nagrodą główną w ekologicznym show Enei jest 10.000 zł oraz bezpłatna wymiana sprzętu AGD. Zwycięzcą zostanie to gospodarstwo domowe, które zaoszczędzi najwięcej energii. Przebieg wydarzenia można śledzić na bieżąco w serwisie www.eko-logiczni.com.pl, na blogach uczestników, a także na Facebook-u.

– Naszym celem jest promocja postaw proekologicznych – mówi Paweł Oboda, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej Enea. – Chcemy to jednak robić w interesujący sposób, tak aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Dlatego spodobał nam się pomysł rywalizacji, reality show oraz wykorzystania możliwości Internetu w celu przyjaznego dostarczania wiedzy. Mamy nadzieję, że duże nagrody przyciągną internautów, a wartościowe i lekko podane treści zaciekawią ich i zatrzymają na dłużej – dodaje.

Zadaniem uczestników programu Eko-logiczni jest obniżenie zużycia energii w domach. Konkurs poprzedził profesjonalny audyt energetyczny w mieszkaniach uczestników, pokazujący część możliwości „eko-logicznego” gospodarowania energią elektryczną. W serwisie eko-logiczni.com.pl zamieszczono filmy z badania, opatrzone komentarzami ekspertów.

Pomysłodawcą programu jest agencja GPD Advertising, a koordynuje go w sieci agencja interaktywna Wide Open.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek