logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > ECCO Walkathlon przyniósł ponad 600 tys. zł
19.09.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

ECCO Walkathlon przyniósł ponad 600 tys. zł



Po raz ósmy w Polsce odbył się ECCO Walkathon. Na warszawskiej Agrykoli zgromadziło się 18.766 osób, a dzięki ich udziałowi firma przekazała na cele charytatywne łącznie ponad 601.092 tysięcy złotych.

Za każdy przebyty przez uczestnika kilometr, firma ECCO wpłaca 4 złote na konto wybranej przez niego organizacji charytatywnej. W tym roku do wyboru były dwie trasy: sześcio- i dziesięciokilometrowa. Każdy, kto wziął udział w ECCO Walkathonie mógł wesprzeć projekty realizowane przez trzy podmioty: Fundację TVN „Nie jesteś sam”, która będzie pomagać dzieciom chorym na mózgowe porażenie dziecięce, Fundację Radia ZET, która zakupi ultrasonograf umożliwiajacy wykrywanie wad serca u dzieci jeszcze przed ich narodzinami dla Zakładu Diagnostyki i Profilaktyki Wad Wrodzonych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi oraz warszawski Ogród Zoologiczny, który za pieniądze „wychodzone” podczas tegorocznego ECCO Walakthonu wybuduje pastwisko dla rodziny hipopotamów.

Organizatorzy przygotowali również skierowaną do kobiet Trasę na Wysokich Obcasach. Uczestniczki brały w niej udział w butach na obcasie (minimum 65 mm).

Do spaceru zachęcali prowadzący imprezę Dorota Wellman i Bartek Jędrzejak, prowadzący program Dzień Dobry TVN oraz Michał Piróg, znany jako juror programu You Can Dance. Na trasach spacerowiczów dopingowali m.in. Staszek Karpiel Bułecka, Rafał Bryndal, Dorota Gardias, Jarosław Gugała, Wojciech Jagielski, Julia Kamińska, Jarosław Kret, Tatiana Okupnik, Edyta Olszówka, Monika Olejnik, Ricky Lion, Ania Maruszeczko, Paweł Płuska, Magdalena Różczka, Tomasz Sianecki i Karol Strasburger.  

Spacerowicze po okazaniu zakupionego wcześniej biletu otrzymali pakiet startowy, w skład którego wchodził plecak, woda, jabłko, przewodnik po trasach oraz identyfikator, na którym należało zaznaczyć organizację charytatywną, mającą otrzymać zebrane dzięki uczestnikowi pieniądze. Dokładny podział dotacji na poszczególne organizacje będzie znany za około 3 tygodnie, gdy firma audytorska KPMG zliczy wszystkie wskazania na identyfikatorach.

Uczestnicy mogli także posłuchać koncertów zespołu Future Folk, Kayah i Tatiany Okupnik, a także obejrzeć prezentacje projektów zrealizowanych przez poszczególne fundacje.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek