logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  19.09.2012

ECCO Walkathlon przyniósł ponad 600 tys. zł



Po raz ósmy w Polsce odbył się ECCO Walkathon. Na warszawskiej Agrykoli zgromadziło się 18.766 osób, a dzięki ich udziałowi firma przekazała na cele charytatywne łącznie ponad 601.092 tysięcy złotych.

Za każdy przebyty przez uczestnika kilometr, firma ECCO wpłaca 4 złote na konto wybranej przez niego organizacji charytatywnej. W tym roku do wyboru były dwie trasy: sześcio- i dziesięciokilometrowa. Każdy, kto wziął udział w ECCO Walkathonie mógł wesprzeć projekty realizowane przez trzy podmioty: Fundację TVN „Nie jesteś sam”, która będzie pomagać dzieciom chorym na mózgowe porażenie dziecięce, Fundację Radia ZET, która zakupi ultrasonograf umożliwiajacy wykrywanie wad serca u dzieci jeszcze przed ich narodzinami dla Zakładu Diagnostyki i Profilaktyki Wad Wrodzonych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi oraz warszawski Ogród Zoologiczny, który za pieniądze „wychodzone” podczas tegorocznego ECCO Walakthonu wybuduje pastwisko dla rodziny hipopotamów.

Organizatorzy przygotowali również skierowaną do kobiet Trasę na Wysokich Obcasach. Uczestniczki brały w niej udział w butach na obcasie (minimum 65 mm).

Do spaceru zachęcali prowadzący imprezę Dorota Wellman i Bartek Jędrzejak, prowadzący program Dzień Dobry TVN oraz Michał Piróg, znany jako juror programu You Can Dance. Na trasach spacerowiczów dopingowali m.in. Staszek Karpiel Bułecka, Rafał Bryndal, Dorota Gardias, Jarosław Gugała, Wojciech Jagielski, Julia Kamińska, Jarosław Kret, Tatiana Okupnik, Edyta Olszówka, Monika Olejnik, Ricky Lion, Ania Maruszeczko, Paweł Płuska, Magdalena Różczka, Tomasz Sianecki i Karol Strasburger.  

Spacerowicze po okazaniu zakupionego wcześniej biletu otrzymali pakiet startowy, w skład którego wchodził plecak, woda, jabłko, przewodnik po trasach oraz identyfikator, na którym należało zaznaczyć organizację charytatywną, mającą otrzymać zebrane dzięki uczestnikowi pieniądze. Dokładny podział dotacji na poszczególne organizacje będzie znany za około 3 tygodnie, gdy firma audytorska KPMG zliczy wszystkie wskazania na identyfikatorach.

Uczestnicy mogli także posłuchać koncertów zespołu Future Folk, Kayah i Tatiany Okupnik, a także obejrzeć prezentacje projektów zrealizowanych przez poszczególne fundacje.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek