logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Dźwięki noży i lin
10.12.2014
Tematy: Kampanie, Portugalia, Prawa człowieka, Walka z przemocą

Dźwięki noży i lin

Your browser does not support the video tag.


Wygrywanie melodii na nożach, beczkach czy napiętych linach? Czemu nie, te przedmioty odpowiednio ustawiane i dotykane mogą wydawać ciekawe dźwięki. W niektórych miejscach na świecie odgłosy wydawane za ich sprawą są jednak zupełnie inne.

Klip rozpoczyna się przeraźliwym jękiem bólu torturowanego mężczyzny. Zleceniodawca projektu postanowił zainteresować widza problemem torturowania ludzi nie poprzez wzbudzanie współczucia i trwogi, a tworząc, z narzędzi takich jak beczka do podtapiania, noże czy szczypce, instrument muzyczny. Melodia grana przez perkusistę jest o niebo milsza dla ucha słuchacza i ma, podążając za celem Amnesty International, zachęcać odbiorców do zainteresowania się sprawą.

Na stronie soundsfromtorture.com znaleźć można informacje dotyczące narzędzi używanych po dziś dzień do znęcania się nad ludźmi, oraz przykłady osób poddawanych torturom. Klip zachęca do podpisania petycji w sprawie dwóch niesprawiedliwie skazanych na śmierć ludzi.

Kampania zrealizowana została na życzenie Amnesty International przez agencję Leo Burnett z Portugalii.

Anna Cieciera



Nazwa kampanii:
Sounds from torture
Czas:
2014.10.27
Nadawca:
Amnesty International
Media:
Ambient, internet
Wykonawca:
Leo Burnett (Lisbon)
Adresaci:
Osoby dorosłe





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek