────── 05.10.2012
Dziwny ten rolkarz
Dziwny jesteś – dziewczynka z zespołem Downa wygłasza kategoryczne stwierdzenie w kierunku swojego rówieśnika, rolkarza wyposażonego w wielkie słuchawki. Ty też – odcina się jej chłopak. Sytuacja wygląda jak początek sprzeczki, jednak po chwili nastolatkowie solidarnie przybijają pięści (w geście popularnego "żółwika").
Celem spotu jest uświadomienie młodym ludziom różnorodności perspektyw i zachęcenie ich do akceptacji odmienności. Kampania została zrealizowana w ramach projektu "down_us", prowadzonego przez Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Osobowości Dzieci GRAAL. Projekt jest współfinansowany z środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. W ramach projektu odbywają się także spektakle oraz warsztaty dla dzieci i dorosłych.
Nazwa kampanii:
Inna
Czas:
2012.10.2
Kraje:
Polska
Nadawca:
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Osobowości Dzieci GRAAL
Media:
Internet
Wykonawca:
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Osobowości Dzieci GRAAL
Adresaci:
Młodzież, dorośli
Hasło kampani:
Inny to także ty
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie