logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Holandia, Prawa człowieka, Walka z przemocą
   ──────  15.04.2012

Dziki taniec prostytutek

Your browser does not support the video tag.


Seksownie i buńczucznie, wijąc się i wyginając, prostytutki z Amsterdamu wylewają na głowy klientów wiadro lodowatej wody.

Amatorzy pięknych ciał, które można kupić, tłumnie przybywają do Dzielnicy Czerwonych Latarni w Amsterdamie. Tutaj, w specjalnych witrynach, czekają na nich prostytutki, które można oglądać, wybierać i konsumować.

Wiele z nich to urodzone tancerki – o czym przekonują się odbiorcy kampanii pt. „Girls going wild in red light district“ (W Dzielnicy Czerwonych Latarni dziewczyny robią się dzikie). Oto pewnego wieczora, sześć dziewczyn zamkniętych w oknach domu publicznego, zaczyna tańczyć. Zgromadzony przed budynkiem tłum gapiów przenika dreszcz podniecenia, panowie klaszczą, krzyczą, podziwiają. Kiedy show się kończy, na wielkim ekranie, na dachu budynku przeczytać można krótkie, proste hasło: „Every year, thousands of  women are promised a dance career in Western Europe. Sadly, they end up here.“ („Co roku tysiącom kobiet obiecuje się karierę taneczną w Europie Zachodniej. Smutne jest to, że kończą tutaj“). Na chodniku zalega martwa cisza. Prostytucja to dla wielu kobiet więzienie, a nie zabawa.

Spot, wyreżyserowany przez Cecilię Verheyden, wbrew swojemu tytułowi został nakręcony w amsterdamskiej eleganckiej dzielnicy Jordaan, i tylko osoby z komputerowo zamazanymi twarzami były faktycznymi świadkami akcji. Pozostali ludzie to aktorzy. Szkoda, bo film wygląda na relację ze świetnego flash moba, który wydarzył się w Dzielnicy Czerwonych Latarni i zaskoczył jej bywalców.

Kampanię przygotowano na zamówienie organizacji Stop The Traffik. Jej celem jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na problem handlu ludźmi, który odbywa się tuż „pod nosem“ społeczeństwa i za jego cichym przyzwoleniem. Szczegółowe informacje o kampanii znaleźć można na stronie stopthetraffik.org.
Paulina Wajszczak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Girls going wild
Czas:
2012.4.9
Tematy:
Prawa człowieka, Walka z przemocą
Kraje:
Holandia
Nadawca:
Stop The Traffik
Media:
Ambient, internet
Wykonawca:
Duval Guillaume Modem
Adresaci:
Klienci i beneficjenci domów publicznych
Hasło kampani:
Every year, thousands of women are promised a dance career in Western Europe. Sadly, they end up here (Co roku tysiącom kobiet obiecuje się karierę taneczną w Europie Zachodniej. Smutne jest to, że kończą tutaj)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 14.07.2022

    Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek