logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  29.08.2012

Dziesięć projektów pracowników KP



Wiosną br. wolontariusze Kompanii Piwowarskiej zrealizowali 10 projektów, których łączna wartość wyniosła 90 tys. zł. W ramach programu „Ekipa nie tylko od święta” każdy pracownik raz na kwartał może zgłosić swój projekt pomocy potrzebującym, a firma umożliwia realizację tych pomysłów i udziela wsparcia finansowego.

Pomoc obejmowała działania z zakresu edukacji, kultury, wychowania i opieki medycznej. Wolontariusze samodzielnie realizowali projekty pomocy lub też współpracowali z wybranymi organizacjami i fundacjami – z niektórymi po raz kolejny.

Wolontariusze w ramach tych projektów wsparli organizacyjnie dwa wydarzenia z okazji majówki (wspólnie ze Stowarzyszeniem na Rzecz Aktywności Młodzieży Niepełnosprawnej Intelektualnie „Aditus” z Białegostoku wyjazd do Europejskiej Wsi Bocianiej w Pentowie oraz piknik dla podopiecznych Fundacji Wspólnoty Burego Misia), zorganizowali remont pokoi mieszkańców Katolickiego Ośrodka Wychowania i Terapii Uzależnień „Metanoia” w Czarnej Białostockiej, we współpracy z Fundacją Cicha Nadzieja wyremontowali salę intensywnej opieki medycznej przy szpitalu miejskim w Tychach, uzupełnili wyposażenie i zrewitalizowali plac zabaw przedszkola „Zaczarowana Podkowa” w Zalasewie, wyremontowali świetlicę w szkole podstawowej w Radzewie, przygotowali teren pod plac zabaw w Przedszkolu Integracyjnym nr 2 w Cieszynie oraz wymienili wyposażenie sceny i auli, z której korzystają uczniowie z grupy teatralnej w Pobiedziskach-Letnisku. Poprzez udział w 5. Poznań Półmaratonie dziesięciu pracowników KP wsparło zbiórkę pieniędzy prowadzoną przez platformę Siepomaga.pl: wolontariusze zebrali 3900 zł, które przeznaczono na protezę nogi dla chorego na nowotwór. Zatrudnieni w browarze w Tychach przygotowali projekt „Pod góralskim niebem”, którego celem było pogłębienie więzi dzieci ze środowiskiem i nauka tolerancji dla innych kultur poprzez przedstawienie dziedzictwa Beskidu Żywieckiego.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek