Podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2015 w Rzeszowie branża będzie dyskutować o przyszłości budowania relacji piarowców i mediów w dobie nowoczesnych form przekazu, takich jak media elektroniczne.
Media społecznościowe, które współcześnie dominują w komunikacji, zmieniają nie tylko preferencje odbiorców, ale również sposób konsumowania informacji oraz cykl jej życia. Zmiany te nie mogą być obojętne osobom odpowiedzialnym za media relations– wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło, prezes Exacto. Podczas wydarzenia, zaplanowanego na 23-24 kwietnia 2015, dyskutanci zadadzą m.in. pytania czego dziennikarze oczekują od piarowców i co social media zmieniają w dotychczasowej praktyce PR.
Organizatorzy wyodrębnili kilka trendów, które ich zdaniem warto uwzględnić w codziennej pracy piarowca. Wskazują, że istotne jest uwzględnianie specyfiki mediów, do jakich piszą określeni dziennikarze – coraz częściej są to rządzące się innymi niż tradycyjne prawami media elektroniczne, jak portale informacyjne czy blogi. Podkreślają, że cenne z punktu widzenia budowania relacji jest dostarczanie informacji za pośrednictwem mediów społecznościowych, ponieważ 90% dziennikarzy deklaruje, że wykorzystuje je zawodowo (raport „Dziennikarze i social media 2014” opracowany przez Multi Communications, Millward Brown oraz IMM). Dużą rolę odgrywa też wiarygodność, tworzona przez dostarczanie bieżących i kompletnych informacji, udostępnianie kontaktu do osoby odpowiedzialnej za relacje z mediami i dobre przygotowanie do udzielania odpowiedzi na pytania. Mile widziane jest wzbogacanie informacji o zdjęcia, grafiki i materiały wideo.
Szczegółowe informacje na temat wydarzenia znajdują się na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.pl. Organizatorami Kongresu są firmy Newsline oraz Ideo.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych