logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  01.07.2016

Dzień pomagania w L’Oreal



22 czerwca w L’Oréal Polska i fabryce L’Oréal (Kosmepol) odbył się tzw. Citizen Day. W ramach tej inicjatywy ponad 230 pracowników obu spółek włączyło się w pomoc lokalnym społecznościom oraz partnerskim organizacjom charytatywnym. Wsparcie otrzymało niemal 1000 beneficjentów.

W trakcie trwania Citizen Day pracownicy L’Oréal Polska i fabryki, w tym kadra kierownicza, angażują się w działalność charytatywną w obszarach takich jak m.in.: pomoc osobom niepełnosprawnym, dbanie o środowisko naturalne czy walka z wykluczeniem społecznym.

Tegoroczna edycja Citizen Day odbyła się pod hasłem „Zróbmy razem coś dobrego” i obejmowała działania takie jak m.in. sprzątanie terenów zielonych, oddawanie krwi, pomoc dzieciom z Domu Dziecka „Chata” (Białołęka), Towarzystwa Przyjaciół Dzieci (Białołęka,  Pruszków), samotnym matkom z Domu Samotnej Matki w Brwinowie oraz pacjentom Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego im. Sue Ryder w Warszawie. W tym dniu każdy z wolontariuszy, dzięki oddawaniu krwi, prowadzeniu gier i zabaw edukacyjnych, remontowi pomieszczeń, czy sprzątaniu terenów zielonych, miał możliwość zaangażowania się w pomoc lokalnej społeczności. Dzięki aktywnościom wspartym przez pracowników fabryki L’Oréal podopieczni Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w Pruszkowie mieli możliwość zabawy z psami, zajęć w kąciku artystycznym czy zapoznania się z zasadami udzielania pierwszej pomocy, a mamy z Domu Samotnej Matki miały okazję uczestniczyć w warsztatach aktywizujących zawodowo. Ponadto dla niepełnosprawnych dzieci przeprowadzono lekcje ekologii. Pracownicy L’Oréal Polska z kolei zadbali, aby pacjenci  Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Warszawie mieli możliwość skorzystania z bezpłatnych usług fryzjerskich
i manicure. 

W zeszłorocznej edycji Citizen Day udział wzięło ponad 25 000 pracowników Grupy L’Oréal z ponad 61 krajów na całym świecie, którzy łącznie na pomoc potrzebującym przeznaczyli ponad 200 000 roboczogodzin. Ponadto w ciągu ostatnich 3 lat liczba zaangażowanych wolontariuszy globalnie wzrosła o 39%.

L’Oréal Polska jest partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz UN Global Compact. Należy do grona sygnatariuszy Karty Różnorodności, „Wizji zrównoważonego rozwoju dla polskiego biznesu 2050” oraz Deklaracji Odpowiedzialnego Biznesu członków CCIFP.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek