Dzień na U – dodatkowy dzień wolny dla wszystkich pracowników Avon
Ruszyła kolejna edycja kampanii Dzień na U, zainicjowanej cztery lata temu przez Fundację Rak’n’Roll razem z firmą Avon, która jako pierwsza w Polsce wprowadziła dla swoich pracowników dodatkowy dzień urlopu na badania profilaktyczne. Od tego czasu do akcji dołączyło blisko 30 innych organizacji, działających w Polsce, a także spółki Avon z innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
W ramach kampanii Dzień na U Fundacja Rak’n’Roll oraz Avon zachęcają Polaków do regularnych badań profilaktycznych, które każdy powinien wykonywać co najmniej raz w roku w trosce o własne zdrowie. Pomóc ma w tym jeden dodatkowy dzień wolny, który przystępujące do akcji organizacje oferują swoim pracownikom, aby mogli oni wykonać takie badania w ramach czasu pracy. Avon jest pierwszą firmą w Polsce, która wprowadziła Dzień na U dla wszystkich swoich pracowników bez wyjątków – zarówno w biurze w Warszawie, jaki i w fabryce oraz w centrum dystrybucyjnym w Garwolinie. Ponieważ Avon prowadzi także kampanię Avon Kontra Rak Piersi, w sposób szczególny zachęca Polki do wykorzystania Dnia na U na badanie piersi.
Coroczne, profilaktyczne badania to przejaw dbania o siebie, który powinien stać się nawykiem każdej i każdego z nas – apeluje Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll. – Naszym celem jest to, by dla Polek i Polaków było to tak samo naturalne i tak samo weszło im w krew, jak chociażby wykonywane rutyny pielęgnacyjne: pójście do fryzjera, „na paznokcie”, masaż czy do siłowni. Dążymy do tego, zachęcając do wybrania jednego dnia w roku, w którym potwierdzenie zdrowia jest na pierwszym miejscu, a brak czasu nie stanowi wymówki – to właśnie Dzień na U. Bo ten raz w roku ktoś może Was zastąpić.
Kampania Avon Kontra Rak Piersi działa od 1998 roku i jest jedną z największych i najstarszych inicjatyw poświęconych profilaktyce raka piersi w Polsce. Celem akcji jest rozpowszechnianie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna. Do 2021 roku firma Avon dofinansowała już 58 tys. badań USG w Gabinetach z Różową Wstążką. Co roku firma przekazuje na ten cel ponad 500 tys. zł. Więcej na temat kampanii Dzień na U można dowiedzieć się TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu