────── 18.05.2017
Kampanie społeczne do poprawki! Najgorsze reklamy roku 2012
Dzień funkcjonowania sejmu czy roczne utrzymanie hospicjum?
Jeden dzień funkcjonowania Sejmu kosztuje tyle samo, co roczne utrzymanie hospicjum dla 30 dzieci. A jeden tablet dla posła to wydatek 3000 zł, tyle co aparat do mierzenia krzepliwości krwi dla chorego dziecka. To, zdaniem organizatorów kampanii, „Ty decydujesz na komu przekażesz 1% swojego podatku”, słuszne zestawienie. Tyle, że to bardzo prosta i płytka demagogia. Inna kreacja stworzona na potrzeby kampanii przedstawia zestawienie kosztów produkcji pamiętnego spotu Warszawy jako miasta gospodarza EURO 2012 z kosztem leczenia chorego dziecka w klinice w USA. Tu akurat musimy przyznać rację. Spot był fatalny, a pieniądze stracone, a nie wydane.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne