Kompania Piwowarska po raz kolejny przyłączyła się do akcji Rekopolu i w „Dniu bez śmiecenia” (11 maja) promowała segregację odpadów oraz nawoływał do eko-nawyków i odpowiedzialnych zachowań na co dzień.
Firma edukowała swoich pracowników z zakresu prawidłowego segregowania odpadów poprzez eko-quiz na wewnętrznym portalu społecznościowym „Małe Piwo”. Uczestnicy konkursu musieli prawidłowo posegregować śmieci i wykazać się wiedzą z zakresu składu poszczególnych odpadów.
Firma od 2007 roku prowadzi program edukacji ekologicznej dla swoich pracowników o nazwie „Zgrani z naturą”. – Ambicją „Zgranych z naturą” jest nadanie ekologii ludzkiej twarzy. Program wykorzystuje elementy humoru i zaskoczenia, a wspierają go autorytety z dziedziny recyklingu, ochrony przyrody i środowiska. Ma on nakłonić pracowników i ich rodziny do zmniejszania ilości wytwarzanych odpadów i świadomej ich segregacji, oszczędzania wody, energii elektrycznej czy energii cieplnej nie tylko w miejscu pracy ale i na gruncie prywatnym.” – wyjaśnia Katarzyna Wilczewska kierownik ds. public affairs z Kompanii Piwowarskiej.
Kompania promuje także recykling ubrań w ramach akcji „Zielona szafa”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo