logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Akcje, Kampanie, Polska, Edukacja, Kultura, Marketing regionalny
   ──────  04.07.2022

Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię re\Wisła



Nadwiślańskie bulwary i plaże to ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku warszawiaków. Startuje kampania edukacyjna re\Wisła, która zachęca do tworzenia w świadomy sposób wspólnej przestrzeni i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.

Wisła to nieodzowny element życia stolicy. Dawniej stanowiła okno na świat, pełniła ważną rolę ekonomiczną i społeczną, żywiła, ale również pozwalała miło spędzić czas. Urzecze miało swoją unikalną tożsamość, na podstawie której powstała obecna Dzielnica Wisła – miejsce, które jest połączeniem miasta i natury. Kampania re\Wisła chce pokazać rzekę jako jeden wielki remiks tworzony przez zróżnicowaną społeczność mieszkańców Warszawy.

Kultura Urzecza stała się trwałym elementem tożsamości mieszkańców Warszawy, a jej dziedzictwo jest wciąż obecne – mówi Mariusz Raniszewski, ekspert ds. Urzecza kampanii re\Wisła. – Przykładem może być dom olęderski na Saskiej Kępie, trytwa, czyli droga poprowadzona na grobli w Wilanowie czy też olęderska nekropolia na Zawadach. Pomimo zaniku historycznej kultury tego regionu, współcześnie stanowi ona inspirację do budowania lokalnej tożsamości, a samo Urzecze staje się atrakcyjne dla przedsięwzięć gospodarczych.

Wisła wciąż jest unikalnym miejscem, a mieszkańcy chętnie wybierają jej brzegi na miejsce spotkań z przyjaciółmi, jako przestrzeń do uprawiania sportu czy relaksu i obserwacji przyrody. Nad rzeką spotykają się całe rodziny, osoby starsze, młodzież, biegacze, rowerzyści i wodniacy. Dlatego Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię „re\Wisła”, w ramach której zachęca i edukuje mieszkańców Warszawy do tworzenia re\Wisły w świadomy sposób.

Warszawska Wisła to duma miasta i unikat w skali europejskiej – mówi Jan Piotrowski, pełnomocnik Prezydenta Warszawy ds. Wisły. – Żadna europejska stolica nie może pochwalić się rzeką, która integruje mieszkańców miasta niezależnie od ich wieku, płci czy pochodzenia. Dlatego ważne jest, abyśmy wszyscy dbali o naszą chlubę, odkrywali ją na nowo i świadomie wspólnie tworzyli. Tym właśnie jest re\Wisła.

Kampania „re\Wisła” została zainicjowana przez Zarząd Zieleni Miasta Stołecznego Warszawa i jest prowadzona wielokanałowo: na FB/Instagramie publikowane są treści edukacyjne i informujące mieszkańców o realizowanych inicjatywach oraz wydarzeniach kulturalnych nad Wisłą. Za pośrednictwem Tik Toka organizatorzy chcą z kolei docierać do dzieci i młodzieży, publikując lifestylowe treści typu instrukcję zaplatania wianków. Działania w social mediach zostaną uzupełnione przez pięć materiałów video, w których prezentowane są różne aspekty Wisły z perspektywy osób aktywnie ją tworzących – naukowców, społeczników, a także pracowników miejskich podmiotów. Kampanię wspierają influencerzy, m.in. z Łukasz Ostoja-Kasprzycki, twórca profilu @PoWarszawsku, Piotr Metz oraz wokalistka Zalia. Twórcy zostali wytypowani pod konkretne kategorie wiekowe i przygotowują szereg treści edukacyjnych, które będzie można znaleźć na ich profilach oraz na kanałach Dzielnicy Wisła.

Plakaty, animowane spoty, a także gra terenowa z wykorzystaniem technologii augmented reality w punktach Warszawskiego Plażowego to część atrakcji, które czekają tego lata na warszawiaków. Planowanych jest także szereg wydarzeń w punktach Warszawski Plażowych w tym animacje weekendowe dla dzieci i młodzieży oraz koncerty czy warsztaty w Pawilonie Edukacyjnym Kamień.

edukacja   |  Miasto Stołeczne Warszawa   |  kultura   |  Dzielnica Wisła   |  historia   |  marketing regionalny   |  rzeki   |  wody   |  Urzecze   |  re\Wisła   | 


Nazwa kampanii:
re\Wisła
Czas:
2022.7.4
Tematy:
Edukacja, Kultura, Marketing regionalny
Kraje:
Polska
Nadawca:
Zarząd Zieleni Miasta Stołecznego Warszawa
Media:
integrated





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 09.08.2022

    Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek