Firma Netiology Sp. z o.o., wydawca serwisu mamazone.pl prowadzi od 31 maja akcję „Dziecko bezpieczne w podróży” w odpowiedzi na dane Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji, z których wynika, że w 2009 roku w Polsce miało miejsce 5.050 wypadków drogowych z udziałem dzieci w wieku 0-14 lat. W zdarzeniach tych 128 dzieci poniosło śmierć, a 5058 doznało obrażeń.
Akcja trwać będzie do 15 października, obejmując okres rodzinnych wyjazdów wakacyjnych. Kampania ma na celu propagowanie bezpiecznego podróżowania rodzin z małymi dziećmi oraz stworzenie na stronach serwisu mamazone.pl kompendium dla rodziców związanego z planowaniem wakacji z dzieckiem, bezpiecznym podróżowaniem oraz postępowaniem w razie zagrożenia zdrowia lub życia dziecka.
– Będziemy poruszać zagadnienia związane nie tylko z bezpiecznym podróżowaniem, ale również z zapewnieniem dziecku bezpieczeństwa już w trakcie rodzinnych wakacji. Stąd nie tylko praktyczne wskazówki związane z przygotowaniem do wyjazdu, ale również filmy video pokazujące sposoby udzielania dziecku pierwszej pomocy w sytuacjach zagrażających zdrowiu lub życiu – wyjaśnia Anita Anders, redaktor naczelna serwisu mamazone.pl.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland