logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  15.01.2014

Dziecięcy autostop



Na plakacie kampanii dwoje dzieci stoi na poboczu drogi, by zatrzymać jeżdżące samochody i dojechać do miejsca, gdzie znajdą ciepłe uczucia.

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczęło kampanię zachęcająca do przekazania 1% podatku na swoją działalność na rzecz osieroconych i opuszczonych dzieci. To dziesiąta akcja przygotowana przez Stowarzyszenie, w tym roku zbiega się z trzydziestą rocznicą obecności SOS w Polsce.

W ciągu trzydziestu lat powstały cztery Wioski SOS. W Polsce jest jeszcze 78 tysięcy dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej. Celem Stowarzyszenia jest zapewnienie im szczęśliwego dzieciństwa w Rodzinach SOS i przygotowanie do samodzielnego życia. Dzięki pozyskanym funduszom Stowarzyszenie będzie mogło pokryć koszty utrzymania, edukacji i leczenia podopiecznych.

Działania reklamowe obejmą prasę, telewizję (spot pojawi się w lutym), outdoor, internet oraz kina. Zdjęcia do reklam wykonał nieodpłatnie Przemek Piwowar ze studia Słowo Honoru. Pomysł na kampanię bazuje na kampanii zrealizowanej wcześniej w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce Węgry. Jego autorem jest agencja DRAFTFCB Kft, która zgodziła się na adaptację pomysłu w Polsce. W pozyskiwaniu bezpłatnych reklam Stowarzyszeniu pomaga dom mediowy Starcom.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Twój 1% to szansa na dom i rodzinę
Czas:
2014.1.13
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Polska
Nadawca:
SOS Wioski Dziecięce
Media:
Prasa, telewizja, billboardy, spoty w kinach
Wykonawca:
SOS Wioski Dziecięce
Adresaci:
Podatnicy





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek