Dziecięcy autostop
Na plakacie kampanii dwoje dzieci stoi na poboczu drogi, by zatrzymać jeżdżące samochody i dojechać do miejsca, gdzie znajdą ciepłe uczucia.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczęło kampanię zachęcająca do przekazania 1% podatku na swoją działalność na rzecz osieroconych i opuszczonych dzieci. To dziesiąta akcja przygotowana przez Stowarzyszenie, w tym roku zbiega się z trzydziestą rocznicą obecności SOS w Polsce.
W ciągu trzydziestu lat powstały cztery Wioski SOS. W Polsce jest jeszcze 78 tysięcy dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej. Celem Stowarzyszenia jest zapewnienie im szczęśliwego dzieciństwa w Rodzinach SOS i przygotowanie do samodzielnego życia. Dzięki pozyskanym funduszom Stowarzyszenie będzie mogło pokryć koszty utrzymania, edukacji i leczenia podopiecznych.
Działania reklamowe obejmą prasę, telewizję (spot pojawi się w lutym), outdoor, internet oraz kina. Zdjęcia do reklam wykonał nieodpłatnie Przemek Piwowar ze studia Słowo Honoru. Pomysł na kampanię bazuje na kampanii zrealizowanej wcześniej w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce Węgry. Jego autorem jest agencja DRAFTFCB Kft, która zgodziła się na adaptację pomysłu w Polsce. W pozyskiwaniu bezpłatnych reklam Stowarzyszeniu pomaga dom mediowy Starcom.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?