logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  24.05.2012

Dzieci walczą o kolorowe boiska Śnieżki



Rusza szósta edycja ogólnopolskiego programu społecznego „Kolorowe boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga”, którego fundatorem jest Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. Po jego zakończeniu jedna szkoła podstawowa, przy zaangażowaniu uczniów oraz lokalnej społeczności, otrzyma wielofunkcyjne boisko szkolne.

Celem programu jest popularyzowanie wśród dzieci i młodzieży idei aktywnego spędzania wolnego czasu, a także stwarzanie warunków do uprawiania sportu, zwłaszcza dyscyplin drużynowych. Do tej pory boiska otrzymało pięć szkół.

Podobnie jak w poprzednich latach, do konkursu zaproszone zostały szkoły podstawowe z małych miejscowości z całej Polski. Zadaniem konkursowym jest grupowe przygotowanie pracy plastycznej prezentujacej barwy i atrybuty szkolnej reprezentacji piłkarskiej oraz kibiców drużyny, a także dobre zwyczaje w kibicowaniu.

Konkurs realizowany jest na stronie www.koloroweboiska.pl. Znajdują się tam profile 250 szkół ze zdjęciami i opisem pracy konkursowej oraz informacjami na temat szkoły. O zwycięstwie decydują internauci, którzy głosując w serwisie decydują o wyborze dziesięciu najlepszych prac. Każda szkoła biorąca udział w konkursie ma dostęp do materiałów promocyjnych, takich jak wersja elektroniczna ulotki, plakatu oraz banera internetowego, dzięki którym może promować pracę konkursową wśród lokalnej społeczności, tym samym zwiększając swoją szansę na zwycięstwo.

Głosować można na www.koloroweboiska.pl codziennie w terminie 18 maja – 18 czerwca. Spośród dziesięciu prac konkursowych z największą liczbą głosów jury wyłoni zwycięzcę. Nagrodami za 2. i 3. miejsce jest sprzęt sportowy, natomiast zdobywcy miejsc od 4 do 10 otrzymają farby na remont szkoły.

Pomysłodawcą i fundatorem programu „Kolorowe boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga” jest Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. Boisko wykona wieloletni partner programu – firma Tamex Obiekty Sportowe S.A., generalny wykonawca obiektów sportowych, który ufundował również nagrody dla zdobywców 2. i 3. miejsca.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek