Podczas XX Forum Ekonomicznego w Krynicy odbył się panel dyskusyjny bazujący na koncepcji „Dzieci wiedzą lepiej”. W roli ekspertów wystąpili najmłodsi. Wspólnie z przedstawicielami „Partnerstwa dla Zdrowia” – organizatora spotkania – dzieci zastanawiały się, w jaki sposób firmy mogą angażować się w pomoc dla polskich rodzin.
Dyskusja poświęcona była sposobom rozwiązywania problemów społecznych poprzez różnorodne formy zaangażowania biznesu oraz promocji „Partnerstwa dla Zdrowia”, które tworzą firmy Danone, Lubella i Biedronka oraz Instytut Matki i Dziecka. Przedstawiciele tych organizacji działający razem na rzecz walki z niedożywieniem dzieci, opowiedzieli o swojej współpracy. „Partnerstwo” wykorzystuje mechanizmy rynkowe by zwiększyć liczbę dzieci, które jedzą pełnowartościowe śniadania. Mowa tu o efekcie współdziałania firm, jakim jest kaszka Mleczny Start.
„Biznes to nie tylko zapracowani panowie w garniturach i pieniądze. To też pomoc najbiedniejszym” – podsumowała wypowiedź młodego uczestnika panelu Monika Richardson, prowadząca spotkanie. Oprócz dziesięciolatków, do rozmowy zaproszono Paulinę Smaszcz-Kurzajewską, biorącą udział w promocji kaszki Mleczny Start.
Pod koniec dyskusji uczestnicy wzięli udział w happeningu artystycznym, w rezultacie którego powstała „Pocztówka do biznesu”, przedstawiająca wizję partnerstwa firm, które poprzez wspólne działanie wpływają na lepsze życie najmłodszych. Praca zostanie przekazana Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i wyeksponowana w siedzibie organizacji w Warszawie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów