logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  18.09.2010

Dzieci radzą jak prowadzić odpowiedzialny biznes



Podczas XX Forum Ekonomicznego w Krynicy odbył się panel dyskusyjny bazujący na koncepcji „Dzieci wiedzą lepiej”. W roli ekspertów wystąpili najmłodsi. Wspólnie z przedstawicielami „Partnerstwa dla Zdrowia” – organizatora spotkania – dzieci zastanawiały się, w jaki sposób firmy mogą angażować się w pomoc dla polskich rodzin.

Dyskusja poświęcona była sposobom rozwiązywania problemów społecznych poprzez różnorodne formy zaangażowania biznesu oraz promocji „Partnerstwa dla Zdrowia”, które tworzą firmy Danone, Lubella i Biedronka oraz Instytut Matki i Dziecka. Przedstawiciele tych organizacji działający razem na rzecz walki z niedożywieniem dzieci, opowiedzieli o swojej współpracy. „Partnerstwo” wykorzystuje mechanizmy rynkowe by zwiększyć liczbę dzieci, które jedzą pełnowartościowe śniadania. Mowa tu o efekcie współdziałania firm, jakim jest kaszka Mleczny Start.

„Biznes to nie tylko zapracowani panowie w garniturach i pieniądze. To też pomoc najbiedniejszym” – podsumowała wypowiedź młodego uczestnika panelu Monika Richardson, prowadząca spotkanie. Oprócz dziesięciolatków, do rozmowy zaproszono Paulinę Smaszcz-Kurzajewską, biorącą udział w promocji kaszki Mleczny Start.

Pod koniec dyskusji uczestnicy wzięli udział w happeningu artystycznym, w rezultacie którego powstała „Pocztówka do biznesu”, przedstawiająca wizję partnerstwa firm, które poprzez wspólne działanie wpływają na lepsze życie najmłodszych. Praca zostanie przekazana Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i wyeksponowana w siedzibie organizacji w Warszawie.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


  • 06.04.2023

    Mastercard przyspiesza wprowadzenie do obiegu ekologicznych kart płatniczych


  • 05.04.2023

    Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek