logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
06.03.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Chile, Prawa człowieka, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO

Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE



Nie ma znaczenia, kto inicjuje konflikt, ani kto go wygrywa. Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE.

Kampania chilijskiego oddziału organizacji UNICEF (Funduszu Narodów Zjednoczonych na rzecz Dzieci) wykorzystuje wiralowy w ostatnich miesiącach trend, polegający na tworzeniu ukrytych portretów lub haseł za pomocą odpowiedniego układu elementów na „zdjęciach” – najczęściej przedstawiających piękny widok lub krajobraz. W przypadku projektu Childhood always loses the war to, co w mediach społecznościowych jest źródłem rozrywki, zostało przekształcone w rozdzierający komunikat, który trudno zignorować:

Z danych opublikowanych przez UNRWA (Agencję Narodów Zjednoczonych dla Pomocy Uchodźcom Palestyńskim na Bliskim Wschodzie), wynika, że od wybuchu wojny Hamasu z Izraelem, w październiku 2023 roku, w Strefie Gazy życie straciło ponad 12 tysięcy dzieci. Z kolei podczas trwającej już dwa lata wojny rosyjsko-ukraińskiej zginęło ok. dwa tysiące najmłodszych.

txt: Dorota Chrobak

NGO unicef dzieci prawa człowieka walka z przemocą wojna social media print Chile konflikty zbrojne prawa dzieci dzieciństwo


Nazwa kampanii:
Childhood always loses the war
Czas:
2023.11
Nadawca:
Unicef • Unicef Chile
Media:
print
Wykonawca:
Havas, Santiago, Chile





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek