Kobiety nie zdają sobie sprawy, że nawet lampka wina może trwale uszkodzić płód. Lekarze oraz media nie są w tej kwestii jednogłośni, co podtrzymuje żywot- ność mitu o braku szkodliwości małej dawki alkoholu dla nienarodzonego dziecka.
Zadaniem kampanii był w wzrost świadomości na temat FAS – Alkoholowego Zespołu Płodowego. Wykonawcy skupili się w komunikacji na kobie- tach w wieku 18-40, w ciąży lub planujących ciążę, wykształconych i z dużych miast. W celu dotarcia do odbiorców w natłoku wizualnych komunikatów skupiono się na najbardziej intuicyjnej i jednocześnie najbardziej zaskakującej przestrzeni dla komuni- katu – na papierze do zawijania alkoholu umiesz- czone zostały rysunki, które powstały w ramach warsztatów z dziećmi. Przedstawiały one strach, lęk, agresję i zagubienie – symptomy, z którymi na co dzień zmagają się dzieci z FAS. Do papieru dodano messenger code, który umożliwiał rozmowę z pracownikiem fundacji. Film z akcji promowano następnie w Internecie, a kampania żyła pod znakiem hashtagu-manifestu #dzieciniechcąfas.
Projekt przygotowała agencja LiquidThread.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie