Dzieci kolejny raz projektują zabawki dla IKEI
Lama, Cukierek, Niedźwiedź, Człowiek-Globus, Auto-Bakłażan i Myszka-Biedronka – to bohaterowie nowej kolekcji SAGOSKATT od IKEA, którzy powstali w wyniku ubiegłorocznego konkursu rysunkowego. Po raz kolejny młodzi twórcy zaprojektowali swoje pluszaki, żeby wspierać inne dzieci i ich prawo do zabawy.
Moja pluszowa zabawka wygląda jak mysz przebrana za biedronkę. Przygotowuje się na imprezę i zmienia kostiumy. Często się z nią baw i dobrze ją traktuj – mówi 9–letnia Maria, autorka jednego z projektów.
Kolekcja SAGOSKATT jest tworzona przez dzieci. Na podstawie ich rysunków powstają kolejne serie pluszaków, a przychód ze sprzedaży trafia do lokalnych inicjatyw, wspierających prawo dzieci do zabawy, rozwoju i radości. Konkurs rysunkowy, który odbywa się w ramach kampanii Zabawa to poważna sprawa, jest prowadzony od siedmiu lat. Jego laureatami dwukrotnie byli mali Polacy. Dwa lata temu 8-letnia wówczas Natalia urzekła komisję projektem uśmiechniętej foki, ukrywającej w kieszeni małą rybkę, a trzy lata temu serca jury skradł pająk stworzony przez 9-letniego Huberta. Tym razem na konkurs dla dzieci w wieku 0-12 lat wpłynęło ponad 71 000 prac z całego świata. Do drużyny dołączyli: Lama, Cukierek (patrz niżej), Niedźwiedź, Człowiek-Globus, Auto-Bakłażan i Myszka-Biedronka.
Premiera tegorocznej kolekcji SAGOSKATT oznacza, że przed nami kolejna odsłona kampanii Zabawa to poważna sprawa. W tym roku rusza ósma edycja konkursu rysunkowego. Na poziomie krajowym zostanie wyłonionych 15 finalistów, a ich prace będą przesłane do Szwecji, gdzie wezmą udział w finale. Następnie wybranych zostanie sześciu laureatów, a zwycięskie rysunki IKEA ponowie przemieni w prawdziwe zabawki. Konkurs trwa od 4 do 24 listopada, zgłoszenia można przesyłać za pomocą formularza na stronie: ikea.pl/zabawa.
Limitowana seria SAGOSKATT jest dostępna w sklepach IKEA od 2 listopada do wyczerpania
zapasów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?