Durex włącza się w walkę z HIV. W ramach tegorocznych działań, firma uruchamia akcję #Someonelikeme, która zachęca ludzi z całego świata do szczerej rozmowy o seksie i dzielenia się swoimi historiami. Jej finał nastąpi 1 grudnia, czyli w Światowy Dzień AIDS. Polska odsłona kampanii jest prowadzona w mediach społecznościowych i Internecie.
#Someonelikeme to projekt przygotowany we współpracy z MTV Staying Alive Foundation. Kampania skierowana jest do młodych ludzi i zachęca ich do otwartej rozmowy o swoich doświadczeniach seksualnych oraz dzielenia się przemyśleniami z innymi. W ramach #Someonelikeme powstała m.in. platforma, gdzie każdy może dodać swoją historię lub opinię na temat seksu, związków, pierwszego razu czy ochrony przed AIDS, nagraną w formie materiału video.
Osią polskiej odsłony kampanii będą 4 krótkie filmy dotyczące takich tematów jak: Akceptacja, Intymność, Dojrzałość, Seks. Pierwsze litery tych słów tworzą skrót AIDS. Ich bohaterowie dzielą się swoimi historiami i przemyśleniami dotyczącymi elementów mających wpływ na jakość związków, seksu oraz odpowiedzialnych zachowań, które mogą ochronić przed AIDS. Poczynając od 7 listopada, materiały pojawiają się co tydzień na polskim profilu Durex na Facebooku.
Oprócz działań związanych ze Światowym Dniem AIDS, Durex jest partnerem całorocznych warsztatów edukacji seksualnej organizowanych w szkołach przez Społeczny Komitet ds. AIDS. Do tej pory wzięło w nich udział ponad 7000 uczniów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw