Durex włącza się w walkę z HIV. W ramach tegorocznych działań, firma uruchamia akcję #Someonelikeme, która zachęca ludzi z całego świata do szczerej rozmowy o seksie i dzielenia się swoimi historiami. Jej finał nastąpi 1 grudnia, czyli w Światowy Dzień AIDS. Polska odsłona kampanii jest prowadzona w mediach społecznościowych i Internecie.
#Someonelikeme to projekt przygotowany we współpracy z MTV Staying Alive Foundation. Kampania skierowana jest do młodych ludzi i zachęca ich do otwartej rozmowy o swoich doświadczeniach seksualnych oraz dzielenia się przemyśleniami z innymi. W ramach #Someonelikeme powstała m.in. platforma, gdzie każdy może dodać swoją historię lub opinię na temat seksu, związków, pierwszego razu czy ochrony przed AIDS, nagraną w formie materiału video.
Osią polskiej odsłony kampanii będą 4 krótkie filmy dotyczące takich tematów jak: Akceptacja, Intymność, Dojrzałość, Seks. Pierwsze litery tych słów tworzą skrót AIDS. Ich bohaterowie dzielą się swoimi historiami i przemyśleniami dotyczącymi elementów mających wpływ na jakość związków, seksu oraz odpowiedzialnych zachowań, które mogą ochronić przed AIDS. Poczynając od 7 listopada, materiały pojawiają się co tydzień na polskim profilu Durex na Facebooku.
Oprócz działań związanych ze Światowym Dniem AIDS, Durex jest partnerem całorocznych warsztatów edukacji seksualnej organizowanych w szkołach przez Społeczny Komitet ds. AIDS. Do tej pory wzięło w nich udział ponad 7000 uczniów.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska