logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Drugie życie świetlówki w Kompanii Piwowarskiej
30.01.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Drugie życie świetlówki w Kompanii Piwowarskiej



Kompania Piwowarska w ramach nowego projektu prowadzi odzysk sprawnych świetlówek z likwidowanych i wycofywanych z rynku lodówek i regałów. Odzyskane w ten sposób świetlówki trafiają ponownie do obiegu. KP wykorzystuje je w remontowanych lodówkach oraz na wymiany w rynku. Rozwiązanie to niesie ze sobą oszczędności finansowe w skali roku. Przyczynia się także do ochrony środowiska poprzez zmniejszenie ilości niebezpiecznych odpadów i realizuje jeden z 10 priorytetów zrównoważonego rozwoju firmy.

Na pomysł odzysku świetlówek wpadło trzech pracowników magazynu w Tychach: Mariusz Trzciński, Krzysztof Tokarski i Adam Bielski. Zgłosili swoje rozwiązanie w ramach wewnętrznego projektu dla pracowników KP „Złoto dla najlepszych w dystrybucji” i uzyskali poparcie kierownictwa firmy.

– Program „Złoto dla Najlepszych” winien stymulować pracowników Kompanii Piwowarskiej do stałego doskonalenia swoich umiejętności oraz doskonalenia efektów pracy na każdym odcinku i stanowisku pracy przy jednoczesnym zwróceniu uwagi na korzyści dla klientów oraz nasze oddziaływanie firmy na otoczenie i środowisko naturalne. – mówi Konrad Czebreszuk dyrektor ds. logistyki w Kompanii Piwowarskiej.

Program ,,Złoto dla najlepszych w dystrybucji’’ przeznaczony jest dla ponad 500 pracowników pionu logistyki Kompanii Piwowarskiej. Jego zasady polegają na zgłaszaniu przez pracowników rozwiązań udoskonalających i poprawiających  wyniki pracy. Następnie te rozwiązania są wdrażane przez pracowników i oceniane przez managerów logistyki pod kątem przynoszonych dla firmy korzyści. Program rozstrzygany jest kwartalnie, a pod koniec roku finansowego firmy (w kwietniu) dodatkowo przyznawane są nagrody roczne.

– Dobrym przykładem inicjatywy, która wpisuje się w ten program jest pomysł „Zielona logistyka i drugie życie świetlówki” zgłoszony przez pracowników magazynu w Tychach. Pomysł ten, poza aspektem gospodarności i dbałości o środowisko naturalne, niesie ze sobą również oszczędności finansowe. Ta oddolna inicjatywa pracownicza zostanie wdrożona w skali wszystkich lokalizacji Kompanii Piwowarskiej w kraju”. – wyjaśnia Konrad Czebreszuk








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek